• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,25%44 789,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,66
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,25%44 789,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,66
  • 31.10.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mini: klass omaette!

Rover ise seda tiitlit küll jätkuvate probleemide tõttu kanda ei saa, kuid BMW-le kuuluv Mini on kõikide kriitikute heakskiidu juba pälvinud.
Mini on eraldiseisev mark ja loodab peagi pakkuda laia valikut modernseid ja vastupandamatuid kvaliteetväikeautosid. Ka Daimler-Chryslerile kuuluv Smart ihkab sama klientuuri. Kuid Mini eeliseks võib pidada klassikalisemat disaini ja sportlikumat sõitu, samal ajal kui Smartid meenutavad pigem mänguasju ja toovad jätkuvalt muige autokriitikute suule. Kuigi disaini poolest on nad andekad ja innovatiivsed, ning Hartmut Sinkwitzi loomingu kohta midagi halvasti ei tahaks lausuda.
Uue Mini puhul ei ole tegemist originaali edasiarendusega, vaid ikka uue kontseptiga, mis on liialdatult sportlik, madal, suurte velgedega ja ennekõike poosetamise objekt. Mini tulevikku pilku heites võib kindel olla, et Mini ei jää üksikmudeliks ? ilmub rida uusi projekte. Juba praegu on neil omaette disainistuudio, mida kureerib sakslane Gert Hildebrand. Käesoleval ajal töötatakse kabrioleti kallal, samuti ei ole kaugel kaheistmeline roadster ning hiljem võib-olla isegi midagi väikese SUVi laadset.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Björn Koop

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele