Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Postimees jäi novembris Äripäeva ees napilt reklaamituru liidriks
Novembris jäi suuremate lehtede seast reklaamituru liidriks 5,7 mln krooniga Postimees, edestades napilt Äripäeva.
Meedianalüütik Toomas Leito andmetel teenis Äripäev novembris reklaamilt 5,6 mln krooni. Postimehele ja Äripäevale järgnesid Eesti Ekspress 4,3 mln, Eesti Päevaleht 3,4 mln ja SL Õhtuleht 2,8 mln krooniga. Reklaamikäivet võrreldes eelmise aasta novembriga kasvatasid pisut Postimees ja Eesti Ekspress, teistel käibed vähenesid.
Ka viie suurema lehe reklaamikäive novembris kokku vähenes, 1,4% protsendi võrra. ?Maht küll suurenes, kuid käive vähenes veidi, st lehed müüsid reklaami odavamalt kui mullu. Eriti puudutab see Postimeest,? kommenteeris Leito.
Selle aasta 11 kuuga on ainsana reklaamikäive langenud Eesti Päevalehel, 700 000 krooni ehk 2% võrra. Kokku on Päevaleht teeninud reklaamist 35,1 mln krooni. Turuliider on Postimees 60 mln krooniga, järgnevad Eesti Ekspress ja Äripäev vastavalt 48,7 ja 48,5 mln krooniga. SL Õhtulehe reklaamikäive on 31,1 mln krooni. Tervikuna on lehtede 11 kuu reklaamikäive sel aastal 8% võrra eelmise aasta samast perioodist suurem.