• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,63
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,63
  • 10.03.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurents kannustab teadmisi omandama

Mõni aasta tagasi lahvatas Eesti konverentsiturul buum, millele skeptikud pikka iga ei ennustanud. Turg väike, teemad kõik juba kord kuuldud, esinejad ühed ja samad, konverentsi pidamise kohad korduvad.
Usun, et professionaalsete konverentsikorraldajate paremad ajad pole siiski möödas. Eestlane tahab ree peal püsida ning hirm, et konkurent saab konverentsilt või seminarilt mõne targa mõtte või olulise teadmise, ei luba paljudel koju kotile jääda. Küllalt palju on ka neid ettevõtjaid, kes siiani vaid tööd vihtunud ja alles hakkavad otsima võimalusi maailmavaate avardamiseks. Ning gruppi kuuluda, omasugustega kokku saada on samuti inimlik vajadus.
Konverentsikorraldajatel on oluline leida üles õige sihtgrupp. Suur osa tippjuhte on tõesti tüdinud konverentsilt konverentsile käimisest, kuid erinevate valdkondade tippspetsialistidki vajavad oma ala kogunemisi. Edu toob seejuures nii-öelda individuaalne lähenemine. Justkui lavastaja rollis olev korraldaja peab iga üksikut seminari või konverentsi korraldama nagu uut etendust, kus arvestatud just seekordsete kuulajate ootustega ja loodud just sellele korrale sobiv emotsioon.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti turg on küll väike, kuid ergas ja ihkab pidevalt uut. Sestap peavad konverentsikorraldajad kogu aeg pingutama. Sõna ?konverents? ei pruugi enam tõesti rahvast kohale tuua, kuid huvitava ja aktuaalse teema, autoriteetsete ja põnevate esinejate, uue koha ja muude lisaväärtuste järele on nõudlust edaspidigi.
Hästi läheb vaid neil konverentsikorraldajatel, kes kvaliteedis mööndusi ei tee. Päev või kaks põhitööst eemal olla on kallis aeg nii juhile kui spetsialistile ning logisema kippuv korraldus või tuimad ettekanded kuulajat järgmine kord tagasi ei too.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele