• OMX Baltic0,1%294,67
  • OMX Riga−0,25%914,69
  • OMX Tallinn−0,08%1 984,24
  • OMX Vilnius0,51%1 235,09
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,12%9 272,47
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,27
  • OMX Baltic0,1%294,67
  • OMX Riga−0,25%914,69
  • OMX Tallinn−0,08%1 984,24
  • OMX Vilnius0,51%1 235,09
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,12%9 272,47
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,27
  • 23.11.04, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konsultant: Lidli turuosa tõuseb Soomes 15 protsendile

Urbanicomi kaubanduskonsultant Paavo S. Vepsä ennustab, et Saksa Lidl avab Soomes 350-450 kauplust ning kasvatab turuosa 15 protsendile.
Ta on kindel, et Lidl saab Soomes tugevamaks tegijaks, kui seni arvatakse, ning ütleb põhjenduseks, et praegu avatud 90 kauplust ei taga firmale kasumlikku tegevust.
Ta ennustab ka, et Lidlist tehtav soomlaste keskmine ost suureneb. Näiteks prognoosib ta, et väiksemad restoraniomanikud hakkavad seda järjest rohkem kasutama jookide hulgiostukohana.
Konsultant väidab, et oma hinnapoliitikaga on Lidli mõjupiirkond palju suurem kui sama suurtel Soome K- ja S-marketil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele