• OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,53%6 667,26
  • DOW 300,46%46 354,71
  • Nasdaq 0,73%22 633,85
  • FTSE 100−0,12%9 216,67
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,09
  • OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,53%6 667,26
  • DOW 300,46%46 354,71
  • Nasdaq 0,73%22 633,85
  • FTSE 100−0,12%9 216,67
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,09
  • 17.02.05, 08:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu PM: Linn tahab panna Maseko Pärnu kalatööstuse veeseadust täitma

Täna esitatakse linnavolikogule detailplaneeringu projekti eelnõu, mis näeb ette kallasraja Pärnu jõe kaldal ka ASi Maseko Pärnu kalatööstuse kohal.
Kuigi veeseadus sätestab, et avaliku veekogu ääres peab olema avalikuks kasutamiseks vähemalt nelja meetri laiune kallasrada, on AS Maseko seni kõnealuse käsulaua punktile vilistanud ning pääs mõnesaja meetri pikkusele kaldaäärsele lõigule on mõlemalt poolt tõkestatud okastraadiga tihendatud metallaiaga, kirjutab Pärnu Postimees.
Projekti eelnõu seletuskiri aga ütleb: 'Detailplaneeringuga on kavandatud kogu kaldaala avada kergliiklusele. Planeeritud jalgtee äärde on lubatud rajada vaateplatvorme ja puhkekohtasid, mille täpsed asukohad ja kujud tuleb määrata projektidega.'
'Eks see epopöa ole olnud päris pikk ja me näeme ainukest võimalust seda rahulikult lahendada detailplaneeringus,' tõdes seoses Maseko ja linna aastaid kallasraja pärast väldanud vägikaikaveoga abilinnapea Riina Müürsepp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Et aga seni pole Maseko peale hakanud ükski hammas, ei olnud Müürsepp üldsegi kindel, et seegi kord jõutakse ettevõttega rahumeelse kokkuleppeni, nii et linn ei pea kallasraja rajamiseks rakendama äärmuslikke abinõusid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele