Tele2, kes ei tule välja uue nn säästuoperaatoribrändiga, tõi reedel turule uue teenuspaketi TELE2.NET, mille kõneminuti maksumus on 1,25 krooni. Tele2 teatel kehtib soodne hind kõikidesse Eesti võrkudesse ööpäev läbi, paketi kuutasu on 45 krooni.
Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema sõnul on ettevõtte eesmärk olla hinnaliider mobiilsideturul tervikuna.
?Selle kinnituseks toome turule uue parimate hindadega paketi,? ütles Seema, kelle sõnul jälgib Tele2 turu arengut tähelepanelikult ning reageerib muudatustele paindlikult. ?Oleme hinnaliidrid ja uus toode rõhutab taas meie otsust sellest positsioonist mitte loobuda,? lisas Seema.
Tele2 järel hakkas kõneoperaator Diil pakkuma võimalust helistada 49 krooni eest kuus 49 minutit, mis teeb kõneminuti hinnaks 1 kroon. ?Liituda saavad ka need, kes tahavad oma vana numbri alles jätta,? selgitas Diili ärijuht Riho Jürvetson.
Diili pakkumine kehtib kuni maini kõikidele uutele ja olemasolevatele lepingulise teenuse kasutajatele.
?Sellise pakkumisega on Diil esimene Eestis, kes pakub ühesugust soodustust nii uutele liitujatele kui ka olemasolevatele klientidele,? ütles Jürvetson.
Teleyks kavatseb sellel nädalal konkurentide pakkumistele vastata, ärijuht Kai Realo ei tahtnud veel avalikustada, millega täpsemalt.
TeleYks tuli turule 16. veebruaril ja pakub teenust Elisa võrgus. Operaatorbrändi eesmärk on sellel aastal 25 000 klienti saada.
Autor: Gert D. Hankewitz
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?