Naised tunnistavad sageli, et suudavad tekitada oma müügitöös piisavalt põnevust, et neid kuulataks ning tähele pandaks. Siinkohal on aga olulisim see, kuidas põnevus tekib ? tegemist ei ole tüüpilisele algajale müügimehele omaste labaste naljade, ebaviisaka käitumise või kliendi muul viisil solvamisega. Naissoost müügiprofid suudavad muuta oma pakutava toote või teenuse veidi kättesaamatumaks ning toimub kummaline rollivahetus ? ostja peab hakkama aktiivselt tõestama, et ta kvalifitseerub kliendiks. Säärases käitumises juba on, mida kõrva taha panna.
Naised ei karda välja näidata hoolivust ja just see aitab neil avada paljud uksed oluliselt väiksema vastuseisuga. Tunnistades muret kliendi heaolu pärast ja mõeldes seda südamest, saavutavad naised kordades paremaid tulemusi kui isehakanud agressiivsed müügihärjad, kes on uhked selle üle, et teavad üle viiekümne closing?u-tehnika. Siirast hoolivust ei saa võltsida, seda kas on või ei ole. Paljudel naistel on ning see müüb.
Komplimendid on alati olnud naiste vastupandamatuks relvaks. Siinkohal pole aga niivõrd oluline komplimendi tegemise fakt, vaid selle esitlusviis. Erinevalt paljudest meeste tehtud puistest komplimentidest, mis kõlavad pigem naljakalt ja pugejalikult, suudavad naised tihti üllatada tõeliste usutavate ja vägagi mõjusate tunnustustega. Õiges olukorras ja sisetunde järgi õigesti valitud kompliment võib muuta nii mõnegi müügikohtumise oluliselt tulemuslikumaks.
Loomulikult ei ole kõik müügitööd tegevad naised profid, kuid järjest suurem hulk suudab pakkuda tõsist konkurentsi meestele. Naisi ei saa alahinnata ja neilt võiksid õppida nii mõnedki keskpärased müügimehed, kes ennast müügiproffideks peavad.
Suureks trumbiks on olla isikupärane ja oskus seda julgelt müügitöös kasutada. Naissoost müügiprofis on segu lihtsast, julgest, mänglevast, pädevast ja oma eesmärkidele orienteeruvast persoonist.
Müük on naise jaoks nagu mäng, mis tuleb eriti hästi välja, kui ise seda nautida oskad. Suurimaid tehinguid kroonib naiselik sarm, mis toob naeratuse kliendi näole ka hiljem seda meenutades.
Usun, et naistest on teinud osavad müügiprofid oskus kombineerida õpitud müügitehnikaid naiseliku sarmi, empaatia, siiruse, kannatlikkuse ning sihikindlusega. Seal, kus mees tihti käega lööb ja loobub, on naine valmis oma eesmärgi saavutamiseks tegema pikemaajalist järjekindlat suhtehoidmistööd, mis sageli ka sihile viib. Suhtlusest oma meeskolleegidega selgus ka tõik, et naisel tuleb oma professionaalsuse ja usaldusväärsuse tõestamiseks teha rohkem tööd, et mängus püsida. See tagabki minu meelest naistele edu.
Kõige rohkem vast loebki naiste hoolivus kliendi kui inimese suhtes. Olen tähele pannud, et paljud müügimehed suhtuvad sageli klienti kui objekti, kellele tuleb esmajoones oma toode maha müüa.