• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,65
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,65
  • 21.11.06, 11:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink: laevadel kasutatavat kütusetüüpi ei muudeta

Tallink Grupi teatel pole ettevõttel kavas hakata Silja laevadel kasutama senisest kõrgema väävlisisaldusega kütust, teatas firma.
Laevad jätkavad sõitmist seni kasutusel olnud 0,5 protsendise väävlisisaldusega kütusega.
Tallink Grupp teatas, et ettevõtte kõigi kaubamärkide all sõitvad alused kasutavad madala väävlisisaldusega kütust ning seda pole kavas muuta. On kahetsusväärne, et taaskord esitab Rootsi telekanal TV4 pahatahtlikku väärinfot Tallinki kohta. Kinnitame, et antud süüdistused ei vasta tõele.
Maailmas on laevadel kasutatavate kütuste väävlisisaldus tavapäraselt 3,5 kuni isegi 4,5 protsenti, Läänemerel on vastavalt 2006. aastal jõustunud MARPOL konventsioonile lubatud väävlisisalduseks aga vaid 1,5 protsenti. Tallink järgib rangelt kõiki kehtivaid reegleid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Stockholmi saarestikus ning kaldavetes kasutavad kõik Tallinki laevad madalaima väävlikontsentratsiooniga (0,5 protsenti) kütust. Eettevõte üheks lähimaks eesmärgiks saavutada ISO 14000 keskkonnasertifikaat, mis kinnitab Tallinki tahet hoida ja kaitsta keskkonda. Samuti investeerib Tallink kaasaegsete tehnoloogiatega uutesse laevadesse, mis aitab kaasa keskkonnasäästlikkuse paranemisele Läänemerel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele