• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bushi ametnikele renditakse üle 50 auto koos juhiga

    USA presidendi George W. Bushi visiidi ajaks rendib Eesti riik koostöös Ameerika saatkonnaga üle 50 auto koos autojuhtidega.

    Autosid renditakse autorendifirmadelt Avis ja Hertz. Aviselt renditakse ligikaudu 50 autot koos autojuhtidega. Hertzi esindusest kinnitati vaid, et autosid neilt renditakse, kuid ei täpsustatud autode arvu ega muid tingimusi.
    Avise rendiosakonna juht Hardi Isok ütles, et neilt renditavate autode seas on Mercedeseid, enamasti B- ja C-klassi omad, ja ka Opeleid ja Renault'sid. "Need autod ei hakka kuskil kolonnis sõitma. Need on Bushi kaaskonna jaoks, kes siin visiidiks ettevalmistusi teevad," rääkis Isok. Osa autosid on juba praegu välja renditud, sest ettevalmistused visiidiks käivad. Seega on renditakse kokku autosid umbes 2-3 nädalat.
    Isok ei tahtnud avaldada palju selline suur tellimus neile maksma läheb. Kulude sekka läheb autode rent, kütus ja ka autojuhid. Ta möönis, et firma teenib hästi selle pealt. Autode eest küsitav rent on sama suur kui tavaklientidelt küsitav.
    Koos autodega annab Avis kaasa ka autojuhid. Isoki sõnul oli autojuhtide otsimine firmale raske: "Autojuhtide otsimine oli suur projekt. Alustasime juhtide otsimist juba poolteist kuud tagasi. Tööjõupuuduse tingimustes oli raske leida sobilikke autojuhte." Autojuhid pidid oskama inglise keelt, sõitma korralikult ja kehtivaid seadusrikkumisi ei tohtinud olla. "Kõik nimed kontrollis kaitsepolitsei üle," märkis Isok.
    Avis Eesti on varem korraldanud mitmete tähtsündmuste transpordilahendusi: Bushi riigivisiit Riias 2005. aastal ja 2004. aastal Vilniuses ja Prantsuse presidendi Jacques Chiraci riigivisiit Tallinnas 2002. aastal.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Aimar Ventsel: Kesk-Aasia õppetund – autoriteet pole jumalast antud
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Euroopa aktsiad alustasid nädalat tõusuga
Euroopa aktsiaturud alustasid uut nädalat korraliku tõusuga, millele aitas kaasa tarbekaupade tootja Unileveri huvi osta Suurbritannia ravimifirma GlaxoSmithKline’i tervishoiuüksus, vahendab Reuters.
Euroopa aktsiaturud alustasid uut nädalat korraliku tõusuga, millele aitas kaasa tarbekaupade tootja Unileveri huvi osta Suurbritannia ravimifirma GlaxoSmithKline’i tervishoiuüksus, vahendab Reuters.
Venemaa gaasijuhe kuumutab Saksamaa koalitsiooni lõhenemist
Venemaalt Saksamaale kulgev gaasijuhe Nord Stream 2 on juba löönud kiilu Saksamaa ja USA vahele ja külvanud lahkarvamusi Euroopas. Nüüd, mil kasvab hirm, et Venemaa ründab Ukrainat, on sellest saanud tüliõun ka Saksamaa valitsuse sees, kirjutab Financial Times.
Venemaalt Saksamaale kulgev gaasijuhe Nord Stream 2 on juba löönud kiilu Saksamaa ja USA vahele ja külvanud lahkarvamusi Euroopas. Nüüd, mil kasvab hirm, et Venemaa ründab Ukrainat, on sellest saanud tüliõun ka Saksamaa valitsuse sees, kirjutab Financial Times.
Tondilossistunud Linnahall ootab uut võimalust
Tallinna Linnahall on oodanud aastaid suletuna renoveerimist ning taas on antud lootust, et hoone võib lõpuks korda saada. Sel puhul külastas Äripäeva fotograaf loodetavasti viimast korda enne ehitustööde algust massiivseks tondilossiks muutunud maamärki.
Tallinna Linnahall on oodanud aastaid suletuna renoveerimist ning taas on antud lootust, et hoone võib lõpuks korda saada. Sel puhul külastas Äripäeva fotograaf loodetavasti viimast korda enne ehitustööde algust massiivseks tondilossiks muutunud maamärki.