• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,15%39 703,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,18
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,15%39 703,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,18
  • 19.12.06, 12:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marvet: netireklaami tuleb mõistlikumalt suunata

Suure reklaambänneri vastase protesti aktivisti Peeter Marveti sõnul tuleb netireklaami mõistlikumalt suunata.
Peeter Marvet vastas ka lahkesti mõnele aripaev.ee küsimusele protesti kohta.
Palju piketeerijaid on?
Seda ette ennustada on sama mõistlik nagu uskuda veebisaidi enda pakutavat numbrit külastuste arvu kohta - ja ega arv olegi oluline, pigem tahaks ärgitada toimetust ja reklaamikliente mõtlema reklaami mõistlikuma suunamise ning selle toime täpsema jälgimise suunal. Olles vestelnud turundusinimestega on hakanud süvenema veendumus, et netireklaami efektiivse kasutamise osas on palju õppida nii meediakanalitel kui -kasutajatel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Muideks, esimene positiivne saavutus on meil juba käes: nimelt õnnestus pikett kui avalik koosolek registreerida linnavalitsuses digiallkirjastatud teate alusel vaatamata iganenud ametlikule korrale mis nõudnuks isiklikku kohalkäimist ja passi ettenäitamist. Kas selleks pidi mitmekesi survet avaldama? Ei, piisas lihtsalt ühe inimese küsimusest.
Mida huvitavat plaanite korraldada tähelepanu võtmiseks?
Tehnokratt on AttentionTrust'i liige (vt www.attentiontrust.org) ning me usume tähelepanumajandusse - igaühe tähelepanu on tema omand, ta võib ise otsustada kuhu selle suunab ning mida vastu küsib. Seega pole eesmärk kellegi tähelepanu ära võita, pigem pakuvad meile huvi osapoolte seisukohad ja soovitused ning pikett on lihtsalt sündmus mis annab meile põhjuse esitada küsimusi ja ideid ning teistel osapooltel vastata-kommenteerida.
Näiteks Jüri Kaljundi nagi.ee'st kirjutab tehnokratt.net postituse kommentaariks: "Meediapinna (Nagi) ühe omanikuna oleks me väga rõõmsad, kui suudaksime 100% vilkuvaid bännereid vältida. Samas on täna väga väga raske mingeid muid reklaamiviise müüa, olgu see siis kas tekstireklaam või mõni erilahendus."
Seega peaksime nüüd pakkuma teisele poolele infot sellest, kuidas kasutada reklaami, mis ei ole 100% vilkuv bänner. Minu kogemuste kohaselt on huvi sellise info vastu piisav, et seda lausa tähelepanuks nimetada :-)
Kas see on toetus lätlasele?
Mõte piketiks sai välja käidud oluliselt enne pointless.lv algatust, nimelt tehes KUKU Tehnokratis intervjuud Igor Rõtoviga AP3.ee teemal.
Aga tõsi ta on, et lätlased jõudsid tegudeni varem ja meil lihtsalt ei jää nüüd muud üle kui eetris välja lubatud aktsioon ette võtta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele