• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,38%6 609,16
  • DOW 300,08%45 872,79
  • Nasdaq 0,76%22 309,53
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,7
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,38%6 609,16
  • DOW 300,08%45 872,79
  • Nasdaq 0,76%22 309,53
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,7
  • 08.02.07, 16:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

61 õpilasfirmat peavad laupäeval laata

Laupäeval, 10. veebruaril tutvustavad 61 õpilasfirmat Tallinnas Kristiine kaubanduskeskuses laadal oma tooteid ja teenuseid.
Junior Achievementi arengufondi korraldatud laadal selguvad õpilasfirmade parim äriidee, logo ja reklaam, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Õpilasfirmade laat on Eesti ettevõtlushariduse üks tähtsamaid väljundeid, kus õpilased saavad panna proovile teadmised ja oskused, konkureerides omavahel reaalses ärikeskkonnas ja pakkudes konkurentsi ka kaubanduskeskuses tegutsevatele poodidele.
JAAF direktori Epp Vodja sõnul saavad paljud laadalised kindlasti meeldiva üllatuse osaliseks, nähes, kui huvitavaid ja originaalseid ideid noored välja pakuvad. Külastajad leiavad õpilasfirmade laadalt ainulaadse disainiga tarbeesemeid ja aksessuaare, koolivahendeid ning mänguasju, saavad kohapeal tellida sõbrapäeva kingitusi ning hankida teavet ettevõtluse kohta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks müügitegevusele tutvustavad õpilased päeva jooksul oma toodet või teenust. Õpilaste tegevusele annavad hinnangu ettevõtjad. Võisteldakse müügitehnikas, toote ja teenuse kvaliteedis ning idee originaalsuses, müügikoha kujunduses. Selguvad ka parim logo ja reklaam, antakse välja sotsiaalse ettevõtte auhind.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele