• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,63
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,63
  • 13.06.07, 09:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üliodav India auto jääb eestlastele kättesaamatuks

India paiskab järgmisel aastal turule motorolleri hinnaga sõiduauto.
India suurkorporatsioon Tata Motors lõi automaailma kihama, lubades neljarattalist sõidukit, mis maksab sama palju kui tavaline motoroller – vähem kui 30 000 krooni, kirjutas Ärileht.
Tata on hiigelkorporatsioon, mis tootis üksnes tänavu maikuus ligi 43 000 sõidukit. Tema tooteportfelli kuuluvad nii traktorid, bussid, veoautod kui ka sõiduautod. Sama nime all müükse ka hotelliteenust ja India teed.
Tata autodest “istub” Eesti autoregistris vaid üks sõiduk – kümme aastat tagasi uuena registreeritud maastikuauto Telcoline. Tegemist peab olema hea autoga, sest see on Eestis oleku ajal ka korra omanikku vahetanud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tata rihib peamiselt soojade maade turgu, sest ei panusta oma mudelites soojustusele, salongiküttele ega müraisolatsioonile. Euroopa Liidus on ta kanda kinnitanud Portugalis, Hispaanias ja Kreekas. Kuid suurem esindus asub Suurbritannias.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele