• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • 03.07.07, 15:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juunis kasvas lehtede reklaamikäive 13%

Võrreldes 2006. a juuniga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 18 külge ehk 2%. Reklaamikäive suurenes 3,9 mln krooni ehk 13%, moodustades 34,1 miljonit.
Peab arvestama sellega, et Eesti Ekspress ilmus selles juunis 4 korda, mullu - 5 korda, teatas meediaanalüütik Toomas Leito igakuises aruandes. Võrdse ilmumiskordade puhul oleks tulemus parem umbes viie protsendi võrra, kuid see ei murraks langevat trendi. Juunis jahenes reklaamiturg kõvasti, võiks öelda isegi, et ootamatult järsult. Raske on osutada ühele või teisele segmendile, kus reklaamivool rohkem või vähem kuivas.
Osaliselt on see mõistagi seletatav sesoonsusega. Põhisignaal on teine: ebanormaalselt kõrge kasvutempo pidi taltuma. Sügisel tõenäoliselt tempo taas kasvab, kuid vaevalt saavutab see kevadist taset.
Ka netireklaamis oli maiga võrreldes tagasiminek, kuid eelmise aasta juuniga võrreldes oli kasv kolm korda. Suurim tõusja oli Postimees, nii mahus kui käibes. Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Postimehes +8%, SL Õhtulehes ja Eesti Päevalehes +7%, teistel vähenes: Eesti Ekspress -8% ja Äripäev -5%. Äripäeva puhul on tagasihoidlik tulemus juunis seetõttu, et ei ilmunud kahte ajakirja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Käibe kasv ületas mahu kasvu 11% võrra. Ja nagu öeldud, suurenes mullusega võrreldes 13%.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele