Võrreldes 2006. a juuniga suurenes
viie juhtiva lehe reklaamimaht 18 külge ehk 2%. Reklaamikäive suurenes 3,9 mln
krooni ehk 13%, moodustades 34,1 miljonit.
Peab arvestama sellega, et Eesti Ekspress ilmus selles juunis 4 korda, mullu - 5 korda, teatas meediaanalüütik Toomas Leito igakuises aruandes. Võrdse ilmumiskordade puhul oleks tulemus parem umbes viie protsendi võrra, kuid see ei murraks langevat trendi. Juunis jahenes reklaamiturg kõvasti, võiks öelda isegi, et ootamatult järsult. Raske on osutada ühele või teisele segmendile, kus reklaamivool rohkem või vähem kuivas.
Osaliselt on see mõistagi seletatav sesoonsusega. Põhisignaal on teine: ebanormaalselt kõrge kasvutempo pidi taltuma. Sügisel tõenäoliselt tempo taas kasvab, kuid vaevalt saavutab see kevadist taset.
Ka netireklaamis oli maiga võrreldes tagasiminek, kuid eelmise aasta juuniga võrreldes oli kasv kolm korda. Suurim tõusja oli Postimees, nii mahus kui käibes. Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Postimehes +8%, SL Õhtulehes ja Eesti Päevalehes +7%, teistel vähenes: Eesti Ekspress -8% ja Äripäev -5%. Äripäeva puhul on tagasihoidlik tulemus juunis seetõttu, et ei ilmunud kahte ajakirja.
Käibe kasv ületas mahu kasvu 11% võrra. Ja nagu öeldud, suurenes mullusega võrreldes 13%.