• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 02.04.07, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajalehtede reklaamikäive kasvas aastaga 40%

Võrreldes 2006. a märtsiga suurenes Eesti viie juhtiva ajalehe reklaamimaht lehekülgedes 21%, samas kasvas reklaamikäive 13,3 milj krooni võrra ehk 40,5%.
"Kasv jääb tibake alla veebruarile, kuid sellegipoolest on tegemist fantastiliste numbritega," ütles meediaanalüütik Toomas Leito.
Leito andmetel jätkus kiirenevas tempos endiselt netireklaami kasv, esmakordselt ületas Postimees miljoni krooni piiri, Delfi vastas 3,8 miljoniga.
Kõigi viie lehe reklaamimaht suurenes aastaga märkimisväärselt, suuremgi veel aga oli reklaamikäive: Eesti Ekspressi maht kasvas 25%, käive aga 29%, Eesti Päevalehes vastavalt 25% ja 37%, SL Õhtulehes 23% ja 48%, Postimehes 16% ja 52% ning Äripäevas 13% ja 36%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti meediaturu reklaamikäibe liider on Postimees.
Ka kolme kuu lõikes suurenes käive mahust märksa kiiremini: Postimehe reklaamimaht kasvas 14%, käive aga 48%, Äripäevas vastavalt 12% ja 35%, Eesti Ekspressis 21% ja 31%, Eesti Päevalehes 28% ja 39% ning SL Õhtulehes 22% ja 45%.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele