2007. aastal alustas Renault uute toodete turuletoomist uue Twingo, uue Laguna, Sandero ning Dacia Logan MCV lansseerimisega. Grupp kiirendab uute toodete turuletoomist 2008. aastal üheksa uue mudeli lansseerimisega.
Euroopas hakkasid müügitulemused paranema aasta teises pooles, eriti kiiresti aga viimases kvartalis. Müügitulemused kasvasid väljaspool Euroopat 16,5 protsenti, 863 187 sõidukini. See moodustab peaaegu 35 protsenti Renault' grupi sõidukite kogumüügist.
Renault' tootemargi müük kasvas ühe ja Dacial 17,4 protsendi võrra, samas langesid Renault Samsung Motorsi müügitulemused langesid 1,4 protsenti. Logan kinnitas oma edu, Renault' ja Dacia tootemarkide all müüdi 367 745 sõidukit, mis tähendab üle 48protsendilist kasvu.
Väga konkurentsitihedal Euroopa turul, mis eelmisel aastal veidi kasvas, langesid Renault' grupi müügitulemused 4,1 protsenti - 1 624 266 müüdud sõidukit. Seda on konkurentide rekordtulemuste kõrval natuke vähe, kuid põhiline müügiartikkel Megane on omajagu vananenud mudel.
Grupi müügitulemused hakkasid kasvama aasta teises pooles ning neljandas kvartalis suurenes müük 4,8 protsenti. Dacia tulemused kasvasid 67,7 protsenti - koguni 79 672 sõidukit.
Euroopas haaras Renault 8,4 protsenti kogu sõiduautode ja väiketarbesõidukite turust, saavutades 7,6protsendilise turuosa sõiduautode turul ning säilitades 14,2 protsendilise turuosaga oma juhtpositsiooni väiketarbesõidukite turul.
2008. aasta esimese nelja kuu jooksul tuuakse turule neli täiesti uut mudelit: uue Kangoo sõiduauto ja väiketarbesõiduki versioonid, Clio universaal ning Grand Modus. 2008. aastal tuleb turule ka uus Modus.
Pärast eco2 nime lansseerimist 2007. aasta mais kinnitas Renault eesmärki müüa 2008. aastal Euroopas üks miljon sõidukit, mille heitgaaside CO2 sisaldus jääb alla 140 g/km.
Seotud lood
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.