Art Lukas: tulevikus eristab panku nõustamisteenus

Mariliis Pinn 29. jaanuar 2008, 15:41

Hansapanga investeerimistoodete osakonna
juhataja Art Lukase sõnul eristab tulevikus panku järjest rohkem
nõustamisteenus, sest investeerimistooted on sarnased ja pole erilisi lahendusi,
mida teised ei paku.

„Seni on Eesti pangad kreeni tootekesksusele. Kõik nõustajad teavad peast pangatoodete tingimusi, hinnakirju ja võivad neist rääkida nii pikalt, et pea hakkab ringi käima. Teine suund, millele hakatakse tähelepanu pöörama, on turgudekesksus. Rohkem arutatakse kliendiga, millistest aktsiatest portfell kokku panna. See on intellektuaalselt huvitav, kuid suur osa inimesi ei soovi süveneda, millised on ettevõtete kasumiväljavaated. Ise arvan, et kõige rohkem arenguruumi on kliendikesksuses. Oleme käinud Ameerikas vaatamas, kuidas tehakse nõustamist, kui palju pühendutakse sellele, et aru saada, mida konkreetne klient tahab, kas klient sai kõigest aru jne. Eesti turu üldisel tasemel on kõvasti arenguruumi,“ arvas ta.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
29. January 2008, 15:41
Otsi:

Ava täpsem otsing