Toyota teatas täna, et pidurivõimendi,
mis aitab tagada õiget pidurdusjõudu, teeb koostööd sõiduki
navigatsioonisüsteemiga.
TMC uusim piduriabisüsteem rakendub, kui juht vajutab ootamatult piduripedaalile, kui näeb või kuuleb stoppmärgi lähenemise hoiatust, mille annab navigatsioonisüsteem. Navigatsioonisüsteem teab, kus on stop märgid, tänu kaardiandmetele, teatas firma. Piduriabi reguleerib optimaalselt pidurdusjõudu, arvestades sõiduki (tagakaamera abil saadavat) asukohateavet ja tegelikku jõudu, millega juht piduripedaali vajutab. TMC loodab, et uus tehnoloogia, mis töötati välja koostöös firmadega Aisin AW CO., Ltd., Zenrin Co., Ltd. ja Toyota Mapmaster Incorporated, aitab vähendada kokkupõrkeid ristmikel; süsteemi kavatsetakse pakkuda mudelitel, mis tulevad lähitulevikus müügile Jaapanis.
Navigatsioonisüsteemiga ühendatud piduriabi väljatöötamine on järjeks TMC arendustööle, mille tulemusena tuli juunis 2007 välja maailma esimene süsteem, kus auto navigatsioonisüsteemi kaardiandmeid rakendati juhi hoiatamiseks peatsest stoppmärgist nii visuaalselt kui ka häälsõnumi teel; septembris 2007 täiendas TMC süsteemi suulise hoiatuse lisamisega, mis aktiveeritakse juhul, kui juht ei hakka stoppjoonele lähenemisel kiirust vähendama.
Seotud lood
Aastal 2017 esimese suurema bitcoini buumi ajal, mida juhtiv majandusmeedia aktiivselt kajastas, väljendasid paljud professionaalsed investorid ja finantsettevõtete juhid krüptovarade tuleviku suhtes tõsist skeptilisust. J.P. Morgani (JPM) juht Jamie Dimon pidas krüptovaluutatehinguid pettuseks ja ütles, et vallandab iga ettevõtte töötaja, kes selle nimel bitcoinidega kaupleb. Kongressi kuulamistel nimetas Dimon krüptoraha tokeneid "detsentraliseeritud püramiidskeemideks" ja soovitas valitsusel nendega seotud tehingud keelata.