• OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,89
  • OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,89
  • 29.10.08, 17:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisiportaal: Tallinn jääb Riiale alla

Turismiportaali Expedia Ida-Euroopa juht Wolfgang Pagl tõdes tunnistas e-HotelServices ja Exact reisikorralduse konverentsil, et Tallinna hotellid on liiga hõivatud üksteisega konkureerimisel ja seetõttu jääb linn teistele sihtpunktile üldises konkurentsis alla.
Pagli sõnul oli üllatav, kui kiiresti finantskriis turismile mõju avaldas, sest tavaline on paarikuune viitaeg. „Nõudlus väheneb ja turismifirmad peavad dünaamilisemad olema,“ ütles ta.
„Baltikum on mõneti eriline piirkond. Probleemid olid näha juba aasta alguses. Turule tuli palju uusi hotelle, kuid nõudlus ei kasvanud nii kiiresti. Riia hotellid on reageerinud ja hinda alandanud, Tallinn seda teinud ei ole, pigem on üritatud hindu tõsta, ja langus on suurem olnud. Tallinna hotellid konkureerivad piirkonnas omavahel, kuid nad peaks rohkem koostööd tegema, sest turistide seas konkureerivad rohkem sihtkohad tervikuna. Tallinna tulemise asemel läheb puhkuse veetja pigem Riiga, kuna seal on odavam,“ kommenteeris Pagl olukorda siinsel turismiturul.
Tema sõnul pole oodata, et midagi enne järgmise aasta lõppu paremaks läheks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele