• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • 08.12.08, 18:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kasak: müüsime, sest pakkumine oli hea

Korea Auto juhatuse liige ja firma kaasomanik Ivo Kasak ütles, et Amserv Grupp pakkus usinalt turgu vallutanud Hyundai-müüja aktsiate eest kopsakat summat.
"Tegemist oli hea pakkumisega," põhjendas Ivo Kasak ettevõtte müüki. "Korea Auto AS on teinud viimastel aastatel tugevat tööd Hyundai margi ülestöötamisel ja tänu headele tulemustele pakkusimegi huvi nii tugevale ettevõttele nagu Amserv Grupp."
Kasak jättis konfidentsiaalsusele viidates kommenteerimata, kui lähedal tõele on spekulatsioon, et Amserv Grupp maksab Korea Auto eest 30 miljonit krooni.
"Läbirääkimised algasid enne suuremaid muudatusi autoturul. Seega ei tulene ostu-müügi tehing mitte tänasest majanduskliimast, vaid on mõlema osapoole kaalutletud otsus," vastas ta samas küsimusele, kui palju mõjutas müügiotsust ning -aega autoturu järsk jahenemine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ostu initsiatiiv tuli Kasaku sõnul Amserv Grupilt.
Võimalik, et Ivo Kasak lahkub Korea Autost. Tema juhatuse liikme leping kehtib aasta lõpuni. "Tuleviku plaanid ei ole hetkel veel paigas, küllap tegemist jagub," rääkis mees oma edasistest plaanidest.
Kuidas ostu-müügitehing Korea Auto kliente mõjutab, on Kasaku sõnul veel vara rääkida. "Lähiajal pannakse paika ühineva ettevõtte strateegia ja lähiaastate tegevuskava. Ühinemise tulemusel tekib kindlasti Korea Auto klientidele lisavõimalusi. Usun, et ühinemise eesmärk on nii Korea Auto kui ka Amserv Grupi klientide veelgi parem teenindamine," märkis ta.
Kasak avaldas ühtlasi arvamust, et Hyundaide müük Eesti autoturul läheb ülesmäge. "Kuna Korea Auto ühineb Baltikumi ühe tugevaima automüügi ettevõttega, siis kahtlemata on tänastel Hyundai müüjatel nii mõndagi Amservilt üle võtta," põhjendas Kasak.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele