• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 08.12.08, 19:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rapsimine kurnas Korea Autot

Topauto müügidirektor Erkki Ots võrdles pikka aega müügis olnud Korea Autot Eesti valitsusega, mis pikaaegse turulpüsimise asemel odavaid ja populaarseid otsuseid vastu võtta armastas.
Ots ütles, et tema teada oli Korea Auto müügis aastaid. "Ju nad jõudsid siis hinnas kokkuleppele," kommenteeris Ots äsjast tehingut.
"Ega ta otsest mõju Hyundaide müügile ei avalda, sest maaletoojaks on meil Hyundai Motor Baltic. Korea Auto on müügis olnud tegelikult juba aastaid. Selle omanikel olid ka muud ärid, näiteks kinnisvaraärid ja kohati tegid nad otsuseid, mis meid natuke häirisid. Müüsid näiteks viis autot ära nulliga (sisseostuhinnaga - toim), et müügiplaani täita," rääkis Ots.
"Ütleks, et nad tõmblesid vahel põhjendamatult. Käitusid nagu Eesti valitsus, odavalt ja populaarselt ega mõelnud, mis pikaajalises perspektiivis saab," lisas Ots.
Topauto kuulub Elke Gruppi, mis konkureerib Amserv Grupiga Toyotade müügis. Mõlemad kontsernid on ajanud oma haarded teistesse Balti riikidesse.
"Kui rääkida Hyundai Motors Europe inimestega, siis neil on vaid üks eesmärk - minna Toyotast mööda," ütles Ots. Tema hinnangul on see nüüd Eestis põhimõtteliselt võimalik, ehkki Hyundaide ja Toyotade vahel on veel mitu automarki ning tuleb tugevalt pingutada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele