• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,31%6 217,36
  • DOW 30−0,08%44 458,57
  • Nasdaq 0,79%20 361,99
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,31%6 217,36
  • DOW 30−0,08%44 458,57
  • Nasdaq 0,79%20 361,99
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 08.12.08, 19:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rapsimine kurnas Korea Autot

Topauto müügidirektor Erkki Ots võrdles pikka aega müügis olnud Korea Autot Eesti valitsusega, mis pikaaegse turulpüsimise asemel odavaid ja populaarseid otsuseid vastu võtta armastas.
Ots ütles, et tema teada oli Korea Auto müügis aastaid. "Ju nad jõudsid siis hinnas kokkuleppele," kommenteeris Ots äsjast tehingut.
"Ega ta otsest mõju Hyundaide müügile ei avalda, sest maaletoojaks on meil Hyundai Motor Baltic. Korea Auto on müügis olnud tegelikult juba aastaid. Selle omanikel olid ka muud ärid, näiteks kinnisvaraärid ja kohati tegid nad otsuseid, mis meid natuke häirisid. Müüsid näiteks viis autot ära nulliga (sisseostuhinnaga - toim), et müügiplaani täita," rääkis Ots.
"Ütleks, et nad tõmblesid vahel põhjendamatult. Käitusid nagu Eesti valitsus, odavalt ja populaarselt ega mõelnud, mis pikaajalises perspektiivis saab," lisas Ots.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Topauto kuulub Elke Gruppi, mis konkureerib Amserv Grupiga Toyotade müügis. Mõlemad kontsernid on ajanud oma haarded teistesse Balti riikidesse.
"Kui rääkida Hyundai Motors Europe inimestega, siis neil on vaid üks eesmärk - minna Toyotast mööda," ütles Ots. Tema hinnangul on see nüüd Eestis põhimõtteliselt võimalik, ehkki Hyundaide ja Toyotade vahel on veel mitu automarki ning tuleb tugevalt pingutada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele