• OMX Baltic−0,27%293,93
  • OMX Riga−0,09%915,88
  • OMX Tallinn−0,41%1 970,12
  • OMX Vilnius0,11%1 234,42
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 257,05
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,43
  • OMX Baltic−0,27%293,93
  • OMX Riga−0,09%915,88
  • OMX Tallinn−0,41%1 970,12
  • OMX Vilnius0,11%1 234,42
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 257,05
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,43
  • 17.06.09, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Renault Megane sedaan saab tootmisküpseks

Automedia fotograafid on saanud testisõidul pildile uue Renault Megane sedaani, milles firma näeb olulist tuluallikat Ida- ja Lõuna Euroopa ning Lõuna-Ameerika turgudel.
Kui seni on müügile jõudnud Renault Megane'i kolmanda põlvkonna kupee ja viieukseline luukpära, siis peagi peaks müügile jõudma ka sedaanversioon.
Oma veermikku Nissan Qashqaiga jagav – kuid ilma nelikveota – Megane sedaan peaks hakkama konkureerima Ford Focuse, Peugeot 308, Fiat Bravo, Opel Astra ja Volkswagen Golfiga.
Samalt veermikult peaksid Megane'i mudelivalikusse lisanduma ka universaalkerega sõiduk ning seni Renault' mudelivalikust puudunud crossover linnamaastur.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jõuallikate valik on prantslaste jaoks klassikaline, selles leidub nii bensiini- kui diiselmootoreid igale maitsele. Välistatud pole ka hübriidjõuallika lisandumine.
Renault Megane'i sedaan saab endale ka poolvenna, sisuliselt sama autot hakatakse müüma ka nime Samsung SM3 all, seda küll esialgu vaid Aasias.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele