• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 25.11.09, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teeninduses on esirinnas pangad

Uuringu eksperdi Sirje Spiegelbergi sõnul oskavad ja soovivad teenindajad varasemate aastatega võrreldes rohkem oma kaupu ja teenuseid kliendile aktiivselt, müügi eesmärgil tutvustada.
Kuigi Eesti teenindusele antakse sageli väga kriitilisi hinnanguid, on üldine tase siiski hea ning liigub aastast aastasse paremuse suunas.
Indeksi tõusu taga on eelkõige telefoniteeninduse kvaliteedi paranemine, täpsemalt kõrgemad hinnangud teenindajate müügioskustele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõtted, mis iga aasta Eesti teeninduse indeksit mõjutavad ja kelle teeninduse tase 2009. aastal on kõige kõrgema hinde saanud, onEesti Energia, Elion, Estravel, Eesti Haigekassa, Sampo Pank, SEB, Starman, Tele2.
Eesti teeninduse indeks kujuneb 32 baasettevõtte kolme teeninduskanali põhjal: otsesele teenindusele, telefoniteenindusele ja e-postiteenindusele antud hinnete koosmõjul.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele