Uuringu eksperdi Sirje Spiegelbergi sõnul oskavad ja soovivad teenindajad varasemate aastatega võrreldes rohkem oma kaupu ja teenuseid kliendile aktiivselt, müügi eesmärgil tutvustada.
Kuigi Eesti teenindusele antakse sageli väga kriitilisi hinnanguid, on üldine tase siiski hea ning liigub aastast aastasse paremuse suunas.
Indeksi tõusu taga on eelkõige telefoniteeninduse kvaliteedi paranemine, täpsemalt kõrgemad hinnangud teenindajate müügioskustele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõtted, mis iga aasta Eesti teeninduse indeksit mõjutavad ja kelle teeninduse tase 2009. aastal on kõige kõrgema hinde saanud, onEesti Energia, Elion, Estravel, Eesti Haigekassa, Sampo Pank, SEB, Starman, Tele2.
Eesti teeninduse indeks kujuneb 32 baasettevõtte kolme teeninduskanali põhjal: otsesele teenindusele, telefoniteenindusele ja e-postiteenindusele antud hinnete koosmõjul.
Autor: ÄP