Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tankimismasin jäi Estonian Airi lennuki juurde hiljaks

    Estonian Airi uue selgituse kohaselt ei olnudki Brüssel-Tallinna väljalennu hilinemise põhjuseks Euroopa õhuruumi ülekoormus, vaid tankimismasin tõepoolest hilines Boeingu juurde.

    "Kuna tankimismasin ei tulnud õigel ajal lennuki juurde, palus kapten väljalennu aega 15 minutit esialgsest plaanist hiljem. Esialgu antigi Eurocontrol’i poolt slot (väljalennu ajast hilisem aeg ) 1 tund ja 28 minutit. Mõne aja pärast anti korrigeeritud slot  üks tund ja 10 minutit. Tulenevalt nii pikast slot’ist ei alustatud ka reisijate pardale minekuga," selgitas firma PR-direktor Ilona Eskelinen.
    Lõpuks anti tema sõnul Eurocontrol’i väljalennu slot 10 minutit, mille järel algasid koheselt ka ettevalmistused väljalennuks.
    "Tulemuseks oligi ligi 20 minutit hilisem väljalend Brüsseli lennujaamast," lisas ta.
    "Tulenevalt sellest on kütusehinnad Estonian Airile tunduvalt odavamad, kui individuaalselt lepinguid sõlmides. Alates reedest hakkasid kehtima uued lepingud. Brüsseli lennujaamas aga kütusemüüja vahetus, mis tähendab seda, et  vana tarnijaga oli leping lõppenud  ja uue tarnijaga ei olnud leping veel jõus. Olukord lahendati kiirelt ja edaspidi ei tohiks kütusemüüjatega sellist arusaamatust tekkida," lootis Eskelinen.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Vastulause: tarneahelate ümberkujundamisega seotud väljakutseid maksab tõsiselt võtta
Tuleb küsida, mil määral õnnestub ettevõtetel kanda kasvanud sisendhinnad üle lõpptoodangu hindadesse, kirjutab Arenguseire Keskuse ekspert Uku Varblane vastukajas Eesti Panga ökonomisti Kaspar Oja kriitikale.
Tuleb küsida, mil määral õnnestub ettevõtetel kanda kasvanud sisendhinnad üle lõpptoodangu hindadesse, kirjutab Arenguseire Keskuse ekspert Uku Varblane vastukajas Eesti Panga ökonomisti Kaspar Oja kriitikale.
Esmaspäeval peatab börs LHV aktsiatega kauplemise
Seoses LHV aktsiate jagunemisega peatab Tallinna börs esmaspäeval nendega kauplemise ning uuesti avanemisest teatab börs eraldi.
Seoses LHV aktsiate jagunemisega peatab Tallinna börs esmaspäeval nendega kauplemise ning uuesti avanemisest teatab börs eraldi.
Uueks ehituse asekantsleriks saab Ivo Jaanisoo
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Raadiohommikus: kuumast suvest ja taasterahastust
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu töötamisest põrgukuumuses, kalevi alla pandud suurprojektidest ning julgeolekust.
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu töötamisest põrgukuumuses, kalevi alla pandud suurprojektidest ning julgeolekust.
Raadiohommikus: autode hinnaralli jätkub, kuid asi pole tarnetes
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis on põnevat kuulamist kõigile neile, keda huvitavad autode hinnatõusu põhjused ja väljavaated.
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis on põnevat kuulamist kõigile neile, keda huvitavad autode hinnatõusu põhjused ja väljavaated.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.