Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tankimismasin jäi Estonian Airi lennuki juurde hiljaks
Estonian Airi uue selgituse kohaselt ei olnudki Brüssel-Tallinna väljalennu hilinemise põhjuseks Euroopa õhuruumi ülekoormus, vaid tankimismasin tõepoolest hilines Boeingu juurde.
"Kuna tankimismasin ei tulnud õigel ajal lennuki juurde, palus kapten väljalennu aega 15 minutit esialgsest plaanist hiljem. Esialgu antigi Eurocontrol’i poolt slot (väljalennu ajast hilisem aeg ) 1 tund ja 28 minutit. Mõne aja pärast anti korrigeeritud slot üks tund ja 10 minutit. Tulenevalt nii pikast slot’ist ei alustatud ka reisijate pardale minekuga," selgitas firma PR-direktor Ilona Eskelinen.
Lõpuks anti tema sõnul Eurocontrol’i väljalennu slot 10 minutit, mille järel algasid koheselt ka ettevalmistused väljalennuks.
"Tulemuseks oligi ligi 20 minutit hilisem väljalend Brüsseli lennujaamast," lisas ta.
"Tulenevalt sellest on kütusehinnad Estonian Airile tunduvalt odavamad, kui individuaalselt lepinguid sõlmides. Alates reedest hakkasid kehtima uued lepingud. Brüsseli lennujaamas aga kütusemüüja vahetus, mis tähendab seda, et vana tarnijaga oli leping lõppenud ja uue tarnijaga ei olnud leping veel jõus. Olukord lahendati kiirelt ja edaspidi ei tohiks kütusemüüjatega sellist arusaamatust tekkida," lootis Eskelinen.