• OMX Baltic−0,4%300,09
  • OMX Riga−0,11%892,56
  • OMX Tallinn−0,41%2 072,51
  • OMX Vilnius0,23%1 202,36
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 814,74
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,27
  • OMX Baltic−0,4%300,09
  • OMX Riga−0,11%892,56
  • OMX Tallinn−0,41%2 072,51
  • OMX Vilnius0,23%1 202,36
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 814,74
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,27
  • 04.10.10, 16:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tankimismasin jäi Estonian Airi lennuki juurde hiljaks

Estonian Airi uue selgituse kohaselt ei olnudki Brüssel-Tallinna väljalennu hilinemise põhjuseks Euroopa õhuruumi ülekoormus, vaid tankimismasin tõepoolest hilines Boeingu juurde.
"Kuna tankimismasin ei tulnud õigel ajal lennuki juurde, palus kapten väljalennu aega 15 minutit esialgsest plaanist hiljem. Esialgu antigi Eurocontrol’i poolt slot (väljalennu ajast hilisem aeg ) 1 tund ja 28 minutit. Mõne aja pärast anti korrigeeritud slot  üks tund ja 10 minutit. Tulenevalt nii pikast slot’ist ei alustatud ka reisijate pardale minekuga," selgitas firma PR-direktor Ilona Eskelinen.
Lõpuks anti tema sõnul Eurocontrol’i väljalennu slot 10 minutit, mille järel algasid koheselt ka ettevalmistused väljalennuks.
"Tulemuseks oligi ligi 20 minutit hilisem väljalend Brüsseli lennujaamast," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Tulenevalt sellest on kütusehinnad Estonian Airile tunduvalt odavamad, kui individuaalselt lepinguid sõlmides. Alates reedest hakkasid kehtima uued lepingud. Brüsseli lennujaamas aga kütusemüüja vahetus, mis tähendab seda, et  vana tarnijaga oli leping lõppenud  ja uue tarnijaga ei olnud leping veel jõus. Olukord lahendati kiirelt ja edaspidi ei tohiks kütusemüüjatega sellist arusaamatust tekkida," lootis Eskelinen.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele