• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 01.11.10, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: eraklientide lemmikud on EMT ja Tele2

Värske EPSI Rating uuringu järgi on Eesti erakliendid kõige rohkem rahul EMT ja Tele2 teenustega.
Balti riikide mobiilsideoperaatorite ning internetiteenuste pakkujate klientide hulgas läbi viidud uuringu kohaselt jagavad Läti turul esikohta Bite, BiFri, LMT ja O-karte. Tele2 ja Zelta Zivtina jäävad neist maha. Leedus on parimad tulemused saavutanud Bite ja Tele2, neile järgneb Labas. Ezys ja Pildyk jäid tulemustelt tööstusharu keskmisele tasemele.
Suurima muutuse eraklientide rahulolu osas tegi läbi Leedu. Eesti ning Läti tulemused jäid võrreldes eelmise aastaga samale tasemele, mis ei ole kuigi julgustav arvestades, et eelmisel aastal näidati langust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Andmekogumisfirma Runway teostas intervjuud telefoni teel. Igat klienti küsitleti selle teenusepakkuja osas, keda ta kasutab kõige rohkem.
Suurimad tegurid, mis mõjutavad kliendi rahulolu- ja lojaalsusindekseid on: ettevõtte kuvand ühiskonnas, klientide ootused toodetele ja teenustele enne nende kasutuselevõttu, pakutavate teenuste ja toodete kvaliteet ning hinna ja kvaliteedi suhe. Igat tegurit on hinnatud individuaalselt ja nad mõjutavad lõpptulemust erinevalt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele