Tänasel ajakirjanikele suunatud pressikonverentsil avaldas Elisa TNS Emori turuuuringu tulemused, mille järgi suurendas möödunud poolaastal enim turuosa Elisa ja suurim kaotaja oli EMT. Konkurentide hinnangul on Elisa avaldatud numbrid valed.
Vastavalt Emori uuringule näitas täna Elisa, et nende turuosa kasvas mullu viimase poolaastaga 6% ja neile lisandus 70 000 uut klienti. Seevastu langes EMT turuosa kahanes 4% ja Tele2-l 1%.
Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen kommenteeris aga täna avaldatud numbrite taustal EMT ebaedu sellega, et konkurent ei jõua ega viitsi oma klientide eest hoolitseda. Pealegi pole nende teenuste hinnad olnud paindlikud.
EMT avalike suhete juht Kaja Sepp kinnitas, et EMT turuosa pole vähenenud. "Sami Seppäase hinnanguid ja arvamusi pole EMT-l viisakas kommenteerida ja jäägu tema väljaütlemised tema enda otsustada," sõnas Sepp.
„Elisa pressikonverentsil räägitu on numbritega manipuleerimine, millel pole kahjuks tõega palju ühist,“ ütles Tele2 Eesti ASi kommunikatsioonijuht Kersti Gorstov. Ta pidas väärinformatsiooni kahetsusväärseks, sest seab kahtluse alla kogu sektori usaldusväärsuse.
Gorstovi sõnul näitab uuringukeskuse Klaster uuring ning ka TNS Emori kvartaalsed uuringud Elisa klientide kasvavat rahuolematust teenuse kvaliteedi ja teenindusega.
"Seda arvesse võttes on näidatud kliendiarvu kasvunumbri taga pigem ühekordne kampaania, mis ei pruugi olla pikemas perspektiivis jätkusuutlik," ütles Gorstov.
Konkurentsiamet aga ei soostunud turuosade jaotust kommenteerima, sest ameti sõnul on tegu ärisaladustega.
Seotud lood
Elisa teatas tehnilise järelevalve ameti statistikale viidates, et võitis esimeses kvartalis ainsana kliente juurde, EMT ja Tele2 numbriliikuvus püsis kogu kvartali jooksul negatiivsena.
Selle aasta alguses on numbriliikuvusega kõige rohkem mobiilikliente kaotanud EMT, suurim võitja on Elisa, selgus tehnilise järelevalve ameti statistikast.
Tehnilise Järelevalve Amet (TJA) algatas Tele2 suhtes väärteomenetluse, sest väidetavalt tühistas operaator põhjendamatult klientidel oma numbriga teise operaatori juurde liikumise.
Ameerika tänupühajärgne ostupüha Black Friday ehk must reede on Euroopas ja Eestis aina tugevamini kanda kinnitamas. Kui vaid kümmekond aastat tagasi olid musta reede pakkumised harva esinev nähtus, siis käesoleval kümnendil kasutab pea iga vähegi tuntud e-pood üle maailma levinud ostupüha ära ning pakub võimalust teha oste tavapärasest suuremate allahindlustega.
Enimloetud
1
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Hetkel kuum
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Tagasi Äripäeva esilehele