• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,1
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,1
  • 28.09.11, 11:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kommertsi suurim probleem on usaldamatus

E-kommertsi suurim probleem on usaldamatus, selgus Eesti internetiturunduse aastakongressil Best Internet.
E-kommertsi suurim probleem on usaldamatus, ütles kongressil esinenud EMT ärikliendidivisjoni direktor Jüri Kriisemann.
Temaga nõustus ka uuringu "Eesti e-kommerts 2011" läbiviija Henrik Aavik. Veel joonistusid üheksa ettevõtte vastustest välja probleemid nagu väike turg ja kulukas e-kaupluste arendamine, selgitas Aavik. 
Eestis võib veebipoeks pidada umbes tuhandet firmat. Turu suuruse vastu aitab Aaviku sõnul võidelda teistele turgudele laienemisega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõige tulemuslikumaks turunduskanaliks pidasid vastajad e-maili. Mainiti ka teisi kanaleid, aga 77% pidas e-posti parimaks. Vaid üks üheksast vastajast ütles, et saadab personaliseeritud e-kirju, kus on arvesse võetud ka kliendi eelnev ostukäitumine.
Blogimist pidas oluliseks 44% vastanutest. Viiendik vastanutest ei kasuta Facebooki ega Twitterit turunduses. Facebooki peetakse praegu juba sotsiaalvõrgustike standardiks, lisas Aavik.
Reklaamis on kasutusel erinevad kanalid nagu printmeedia, televisioon ja internet. Veebipoed on endiselt kinni selles, et püüavad  kliendile meeldida peamiselt läbi selle, et nad on tavapoest odavamad, selgus Best Internetil.
Autor: Kadrin Karner, Indrek Kald

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele