• OMX Baltic−0,07%301,93
  • OMX Riga0,2%894,73
  • OMX Tallinn−0,08%2 067,84
  • OMX Vilnius0,36%1 201,82
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,23%8 740,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,07%301,93
  • OMX Riga0,2%894,73
  • OMX Tallinn−0,08%2 067,84
  • OMX Vilnius0,36%1 201,82
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,23%8 740,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 28.09.11, 12:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

If Kindlustus: veebist ostetakse enim liikluskindlustust

If Kindlustuse turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tambet Asi sõnul ostetakse internetist kõige paremini liikluskindlustust ja põhjus on lihtne: inimeste ootused liikluskindlustusele on sarnasemad kui muudele kindlustusliikidele.
"Seal ei ole vaja väga palju mõelda. Inimeste ootused on sarnased ja seetõttu ostetakse seda kõige paremini internetist," rääkis Asi internetiturunduse konverentsil Best Internet.
Ta lisas, et spetsiifilisemate kindlustuste nagu näiteks õnnetusjuhtumi kindlustus ostmiseks tullakse pigem kontorisse. Asi sõnul võtab veel aega, et õnnetusjuhtumi kindlustuse e-kommertslahendused hakkaksid toimima nii, et oleksid ka mugavad kasutada.
Üldiselt on kindlustusfirma turundus mitmekülgne ehk kasutatakse nii online- kui offline-kanaleid, märkis ta. "Proportsioon on kanalite osas 70/30 online-meedia kasuks, aga väga palju sõltub ka tootespetsiifikast," rääkis Asi ja ütles, et praegu töötab veel proovimise ja kombineerimise variant.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kindlustust aitavad kõige paremini müüa tormid ja hirm, tõdes Asi.
Autor: Kadrin Karner, Indrek Kald

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele