• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,11%39 829,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,43
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,11%39 829,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,43
  • 10.10.11, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Langenud jäätisemüük pitsitas Premia käivet

Premia Foodsi kolmanda kvartali käibekasv ulatus 3,9%ni, ettevõtte müük küündis 24,1 miljoni euroni. Käibel aitas tõusta kalatoodete müük, kuid jäätis jäi kehva ilma tõttu möödunud aasta tulemusele üksjagu alla.
Premia Foodsi jäätise segmendi käive langes möödunud aasta 12 miljonilt 9,4 miljoni euroni ehk 21,7%.  Ettevõtte toob oma börsiteates välja, et kui 2010.aastal jäid Premia sihtturgudel tarbimist tunduvalt hoogustanud kuumad suveilmad kolmandasse kvartalisse, siis 2011.aastal sattusid soojad ilmad teises kvartalisse.
Seetõttu näitasid jäätisesegmendi kõik sihtturud, sealhulgas eriti Leedu ja Venemaa kui sesoonsusest enim mõjutatud turud, 2011.aastal paremaid müügitulemusi just teises kvartalis. Nii näiteks langes Premia müük Venemaal kolmandas kvartalis koguni 4,3 miljonilt 2,5 miljoni euroni.
Samas näitas aga tugevat kasvu Premia kala- ja kalatoodete segment, mille käive kasvas 6 miljonilt 8,6 miljoni euroni. Ehkki suur osa kalatoodete müügist annab Soome on Premia teatel teinud võimsa kasvu ka Baltimaad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ka külmutatud toodete müük on aastaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud (4,8 miljonilt 5,6 miljoni euroni). "Külmutatud toodete müügis on esmakordselt pärast kriisiaega näha taastumist. Tubli müügikasv on külmkauba müügis olnud just kolmandas kvartalis," märgib Premia oma raportis.
Kolmanda kvartali kasuminumbreid Premia Foods täna veel välja ei toonud.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele