Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaam mõjutab inimest, kui sõnum on personaalne
Inimesed lepivad reklaamiga ning on selle poolt kergemini mõjutatud, kui sõnum on personaalne ning kõnetab just seda inimest, leiab Ervin Salusoo meediaagentuurist Mindshare Eesti.
"Soovitan kindlasti uurida lisavõimalusi, mida reklaamiserverid pakuvad ja mitte jääda mõõdistama kodulehte ühe tarkvaralahendusega ja reklaame haldama teisega. Ühtne info ning võimalus panna koduleht tööle eduka müügikanalina, annab ettevõttele suurepärase lisavõimaluse ning seda tihti kas väga soodsalt või suisa tasuta," selgitas ta.
Veebikampaania läbiviijal on Salusoo sõnul võimalik jälgida lõppkasutaja liikumist alates reklaami nägemisest kuni e-poes ostu sooritamiseni või mõne muu kodulehel teostatava toiminguni, näiteks püsikliendiks registreerumiseni. "See annab ettevõttele suurepärase ülevaate, millistes veebikeskkondades tema kampaania töötas ja milliseks kujuneb reaalne kampaania kasumimarginaal ehk teisisõnu, kas ühest konkreetsest veebiportaalist tulnud inimene lõpuks ka ostu sooritab või nauditakse pigem ilusat bännerikujundust," kirjutas Salusoo Äripäeva teemaveebis Best Marketing.
Loe pikemalt!Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.