• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 13.11.11, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaam mõjutab inimest, kui sõnum on personaalne

Inimesed lepivad reklaamiga ning on selle poolt kergemini mõjutatud, kui sõnum on personaalne ning kõnetab just seda inimest, leiab Ervin Salusoo meediaagentuurist Mindshare Eesti.
"Soovitan kindlasti uurida lisavõimalusi, mida reklaamiserverid pakuvad ja mitte jääda mõõdistama kodulehte ühe tarkvaralahendusega ja reklaame haldama teisega. Ühtne info ning võimalus panna koduleht tööle eduka müügikanalina, annab ettevõttele suurepärase lisavõimaluse ning seda tihti kas väga soodsalt või suisa tasuta," selgitas ta.
Veebikampaania läbiviijal on Salusoo sõnul võimalik jälgida lõppkasutaja liikumist alates reklaami nägemisest kuni e-poes ostu sooritamiseni või mõne muu kodulehel teostatava toiminguni, näiteks püsikliendiks registreerumiseni. "See annab ettevõttele suurepärase ülevaate, millistes veebikeskkondades tema kampaania töötas ja milliseks kujuneb reaalne kampaania kasumimarginaal ehk teisisõnu, kas ühest konkreetsest veebiportaalist tulnud inimene lõpuks ka ostu sooritab või nauditakse pigem ilusat bännerikujundust," kirjutas Salusoo Äripäeva teemaveebis Best Marketing. Loe pikemalt!

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele