• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,05%44 791,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,6
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,05%44 791,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,6
  • 11.01.12, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lufthansast võib saada Euroopa suurim lennufirma

Saksamaa Lufthansa lähenes 2011. aastal AirFrance’ile võistluses Euroopa suurima lennufirma tiitli pärast, vahendab uudisteagentuur Bloomberg.
Lennufirmade edetabel on koostatud reisijaliikluse mõõdiku alusel, mis saadakse korrutades reisijate arvu lennatud kilomeetritega. Lufthansa esindaja sõnul tõusis lennufirma reisijaliiklus 2011. aastal 7% võrra ehk 208 miljardi reisijakilomeetrini. See on vaid veidi  väiksem tulemus kui AirFrance’i 219 miljardit reisijakilomeetrit.
Analüütikute hinnangul on aga Lufthansa bilanssi ja ettevõtte juhtimist vaadates suur tõenäosus, et firma suudab tulevikus AirFrance’i edestada. Järgmisel aastal on Lufthansal kavas võtta kasutusse 32 uut lennukit ja saata hingusele 38 vanemat lennumasinat.
Edetabelis jäi 169 miljardi reisijakilomeetriga kolmandale kohale IAG (Internastional Consolidated Airlines), mille tütarfirmadeks on British Airways ja Iberia.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Maarja-Liis Mitri

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele