• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,31
  • DOW 300,62%44 367,06
  • Nasdaq −0,46%20 275,3
  • FTSE 1000,11%8 770,97
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,31
  • DOW 300,62%44 367,06
  • Nasdaq −0,46%20 275,3
  • FTSE 1000,11%8 770,97
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 26.07.12, 16:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harjo: kaebusi on olnud

Tallinna Transpordiameti juht Andres Harjo ütles, et seoses ühistranspordiradade lisamisega on olnud negatiivset tagasisidet, kuid mitte palju.
Lisaks AS Tallinna Kaubamaja Kinnisvara kaebusele seoses Gonsiori tänava liikluskorralduse muutusega on transpordiameti poole pöördunud ka Hobujaama tänaval tegutsevad ettevõtted. Harjo sõnul on nende probleem sama: pärast seda, kui suletakse sissesõit Narva maantee poolt, on asutustele ligipääs raskendatud. Siingi tõdes Harjo, et liiklemist ei ole kellegi jaoks võimatuks tehtud, sest Hobujaama tänavale pääseb endiselt Ahtri tänava kaudu. „Kui teeme mingisuguseid muudatusi, ei saa ainuüksi lähtuda ettevõtete ärihuvidest, vastasel juhul ei ole absoluutselt võimalik linnas mingisuguseid arenguid ellu viia,“ lisas ta.
Positiivset vastukaja on tulnud veoettevõtete poolt. Samuti peaks ka ühistranspordi kasutaja muutusi tajuma. Kõige paremini on erinevust märgata alates sügisest, kui puhkused on läbi ja liiklus linnas taas tiheneb. Praegu on positiivset mõju näha juba varem loodud ühistranspordirajal Sõpruse puiesteel. Seal on Harjo sõnul tipptunni ajal ilmekalt näha, kuidas bussid-trollid sõitsid ootavatest sõidukitest mööda, mis on korralik ajavõit.
Linnavalitsusel on ka plaanis hakata uutel radadel järelvalvet tegema, kasutades selleks liikluspolitsei abi. „Oleme varemgi teinud reide, palunud neid appi, et juhid ära ei unustaks, et vales liiklusruumis liikumine on karistatav,“ rääkis Harjo. Esialgu ei ole plaanis hakata juhte trahvima, vaid pigem teha teavitustööd, sest paljud sõidavad vana harjumuse järgi ega pruugi teadagi, et eiravad uut korda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele