• OMX Baltic0,03%320,05
  • OMX Riga0,69%977,18
  • OMX Tallinn−0,04%2 233,57
  • OMX Vilnius0,28%1 511,23
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,5%10 550,29
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%96,25
  • OMX Baltic0,03%320,05
  • OMX Riga0,69%977,18
  • OMX Tallinn−0,04%2 233,57
  • OMX Vilnius0,28%1 511,23
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,5%10 550,29
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%96,25
Järgmise aasta eelarve eelnõu kohaselt kahaneb töötuskindlustuse makse tuleval aastal 1,2 protsendipunkti võrra. Tööandja kohustuseks jääb üks, töötajal kaks protsenti.
Valitsuse kinnitab täna tuleva aasta riigi eelarve seaduse eelnõu ning sellega seotud seaduseelnõude muudatused. Lisaks kinnitab valitsus ka 2013. aasta töötuskindlusmakse määrad, teatas valitsuse pressiteenistus.
Eelnõu näeb ette tulevaks aastaks töötuskindlustusmakse määra kehtestamise kindlustatule kaks protsenti ja tööandjale üks protsent. Töötuskindlustusmakse määrad on püsinud muutumatuna alates 2009. aasta 1. augustist. Kindlustatu töötuskindlustusmakse määraks on praegu 2,8 ja tööandja töötuskindlustusmakse määraks on 1,4 protsenti, kokku 4,2 protsenti.
Järgmise aasta riigieelarve tulud suurenevad 163,1 miljoni euro ehk 2,2 protsendi võrra 7,5 miljardi euroni. 2013. aasta riigieelarve kulud suurenevad 1,9 protsenti 7,7 miljardi euroni.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele