• OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,43%5 684,31
  • DOW 301,32%41 291,9
  • Nasdaq 1,59%17 991,79
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,62
  • OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,43%5 684,31
  • DOW 301,32%41 291,9
  • Nasdaq 1,59%17 991,79
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,62
  • 16.10.13, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti reklaamifirma tegi ajalugu

Age McCann võitis Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaimal reklaamifestivalil Golden Drum 2013 välireklaami kategoorias Grand Prix. Kõrge tunnustuse tõi KredEx’i korterelamute renoveerimistoetuse reklaam.
Äripäeva turunduse teemaveebi Best-Marketing andmeil pole ükski Eesti loovagentuur varem nii kõrge auhinnani küündinud.
Milline reklaam auhinna tõi, vaata siit Best-Marketingi uudisest

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele