Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta turundusteoga sai hakkama Lennusadam
Password 2013 turunduskonverentsil anti eelmise aasta turundusteo GrandPrix Lennusadama projekti teostajatele. Lennusadama turule toonud meeskonnale läks ka aasta turundustiimi auhind.
Aasta suhtekorraldustegu 2012 avaliku sektori preemia: RMK matkateede kampaaniaerasektori preemia: Leiburi leivategu. Kodus küpsetatud leibsisekommunikatsioonipreemia: SEB Guinessi rekordi püstitamine. Maailma suurim müntidest mosaiikeripreemia valdkonna propageerimise eest: ajakiri Kaja
Aasta meediategu 2012 Innovatsiooni kategooria: Elioni jõulutervitus vene sihtgrupileSotsiaalkampaania kategooria: rahvaloenduse kampaania "Igaüks loeb"Lanseeringu kategooria: Starmani STARboxBrändingu kategooria: EMT äpp. miljoniäpi kampaania. EMT äpimiljonärMüügiedenduse kategooria: Lase täpselt 31 liitrit, NesteMeediategu GrandPrix ja sisetelevisiooni auhind: Starmani STARbox, Havas meediaagentuur
Aasta turundustegu 2012 finalistidLennusadama turule toomineElioni imagokampaania "Räägime vene keeles"Saku lanseerimineKalevi Mesikäpa dops-küpsisedEMT äpimiljonär
Lennusadam ja KOKO arhitektid peaprojekteerijana valiti mainekal rahvusvahelise kinnisvaraauhindade konkursil MIPIM Awards 2014 parima renoveeritud hoone kategoorias finalistide hulka.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.