• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tartumaal uus veetootja

    Haage Joogid tuli veeturule eesmärgiga saavutada edu nišitoodete kaudu.

    Ettevõtte üks omanikke ja tegevjuht Kaarel Auser ütles, et praegu pannakse rõhk mineraal­veele, mis on nende jaoks number üks toode.
    Auseri teatel on firma pannud paika kasvustrateegia, kuid soovib konkreetse info jätta esialgu enda teada. “Ei tahaks seda avalikustada. Ma ei oska öelda isegi suurusjärku, millisele positsioonile me Eesti veeturul tuleme,” selgitas Haage Jookide tegevjuht. “Eks aeg näitab, turg on äärest ääreni vett täis,” lisas ta.
    Tegevjuhi sõnul tulevad nende joogid peatselt ka poelettidele. Praegu veel kestavad läbirääkimised, kuid algus on lahti tehtud. “Alustame eestimaistest, Selver ja ETK. Ja siis ka teised kaubandusketid,” rääkis ­Auser müügi­plaanidest.
    Haage Joogid on abi saanud mullu pankrotistunud OÜst Plaines, mis villis pudelivett Tartu külje all asuvas Haage alevikus asuvas tehases. “Mingid seosed on olemas, selle baasile on see (Haage Joogid) üles ehitatud. Nullist alustamine on tunduvalt pikemaajalisem ja mahukam,” täpsustas Auser.
    Omanikeringi kuuluv ­Villu Reiljan ei pidanud vajalikuks Haage Jookide tegevusest pikalt rääkida, soovitades teiste kõne­isikutega suhelda. “Vesi alles tuli turule. Mis seal kommenteerida on?” ütles Reiljan.
    Haage Joogid OÜ alustas tegevust mullu 10. mail. Ettevõte toodab vett Tartu maakonnas Haage külas. Mullu teeniti 5836eurose käibe juures 31 044 eurot kahjumit.
     
    Kommentaar
    Eestis ei ole nišitoode jätkusuutlik
    Tarmo Noop, A. Le Coq ASi juhtEi ole neid tooteid poes müügil näinud. Nad ei sisaldu ka turgu monitooriva firma Nilseni Eesti tabelites.Eesti on nii väike riik, et nišis tegutsedes ei suudeta kindlasti olla jätkusuutlik.Kui ajas natuke tagasi minna, siis eelmisel aastal samal ajal tuli mineraalveega võimsalt välja Häädemeeste, kes rõhutas, et on ohtrate mineraalidega. Ainult sellest jääb edukuseks väheks. Praegu ei kuulu Häädemeestele mainimisväärset turuosa Eesti veeturul. Selleks, et olla edukas, peab kindlasti olema hea ja puhas toode, head turundus- ja müügikanalid ning piisav põhjus, miks peaks tarbija toodet tahtma. Kindlasti ei lähe veeturul edukaks saamine lihtsalt, aga ju see siis väärib vaeva, sest tegemist on teistkordse katsega. Esimest korda tehti sama asja Plainesi nime all.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Martin Mark: ideebörs peab nüüd olema elavam kui kunagi varem
Pandeemia tõttu valitsev pöördeline olukord annab uutele ideedele võimaluse esile kerkida ja edukaks saada, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, If Kindlustuse Balti erakliendi üksuse juht Martin Mark.
Pandeemia tõttu valitsev pöördeline olukord annab uutele ideedele võimaluse esile kerkida ja edukaks saada, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, If Kindlustuse Balti erakliendi üksuse juht Martin Mark.
Kumb on dividendidega enne finišis – jänes või kilpkonn?
Selliseid börsieksperimente nagu on minu aktsiaportfell, teeb ka Äripäeva Rootsi sõsarlehe Dagens Industri börsitoimetus.
Selliseid börsieksperimente nagu on minu aktsiaportfell, teeb ka Äripäeva Rootsi sõsarlehe Dagens Industri börsitoimetus.
Kingi oma kolleegidele emotsiooni!
Kuidas hoida meeskonnavaim kõrgel? Üheks suurepäraseks vahendiks on ühised koosviibimised, mis avaldavad positiivset mõju kogu töökeskkonnale. Kalev Spa pakub äriklientidele erinevaid sportlikke ning lõõgastavaid meeskonnaürituste korraldamise võimalusi.
Kuidas hoida meeskonnavaim kõrgel? Üheks suurepäraseks vahendiks on ühised koosviibimised, mis avaldavad positiivset mõju kogu töökeskkonnale. Kalev Spa pakub äriklientidele erinevaid sportlikke ning lõõgastavaid meeskonnaürituste korraldamise võimalusi.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.