30. september 2013 kell 21:00

Tartumaal uus veetootja

Haage Joogid tuli veeturule eesmärgiga saavutada edu nišitoodete kaudu.

Ettevõtte üks omanikke ja tegevjuht Kaarel Auser ütles, et praegu pannakse rõhk mineraal­veele, mis on nende jaoks number üks toode.

Auseri teatel on firma pannud paika kasvustrateegia, kuid soovib konkreetse info jätta esialgu enda teada. “Ei tahaks seda avalikustada. Ma ei oska öelda isegi suurusjärku, millisele positsioonile me Eesti veeturul tuleme,” selgitas Haage Jookide tegevjuht. “Eks aeg näitab, turg on äärest ääreni vett täis,” lisas ta.

Tegevjuhi sõnul tulevad nende joogid peatselt ka poelettidele. Praegu veel kestavad läbirääkimised, kuid algus on lahti tehtud. “Alustame eestimaistest, Selver ja ETK. Ja siis ka teised kaubandusketid,” rääkis ­Auser müügi­plaanidest.

Haage Joogid on abi saanud mullu pankrotistunud OÜst Plaines, mis villis pudelivett Tartu külje all asuvas Haage alevikus asuvas tehases. “Mingid seosed on olemas, selle baasile on see (Haage Joogid) üles ehitatud. Nullist alustamine on tunduvalt pikemaajalisem ja mahukam,” täpsustas Auser.

Omanikeringi kuuluv ­Villu Reiljan ei pidanud vajalikuks Haage Jookide tegevusest pikalt rääkida, soovitades teiste kõne­isikutega suhelda. “Vesi alles tuli turule. Mis seal kommenteerida on?” ütles Reiljan.

Haage Joogid OÜ alustas tegevust mullu 10. mail. Ettevõte toodab vett Tartu maakonnas Haage külas. Mullu teeniti 5836eurose käibe juures 31 044 eurot kahjumit.

 

Kommentaar

Eestis ei ole nišitoode jätkusuutlik

Tarmo Noop, A. Le Coq ASi juhtEi ole neid tooteid poes müügil näinud. Nad ei sisaldu ka turgu monitooriva firma Nilseni Eesti tabelites.Eesti on nii väike riik, et nišis tegutsedes ei suudeta kindlasti olla jätkusuutlik.Kui ajas natuke tagasi minna, siis eelmisel aastal samal ajal tuli mineraalveega võimsalt välja Häädemeeste, kes rõhutas, et on ohtrate mineraalidega. Ainult sellest jääb edukuseks väheks. Praegu ei kuulu Häädemeestele mainimisväärset turuosa Eesti veeturul. Selleks, et olla edukas, peab kindlasti olema hea ja puhas toode, head turundus- ja müügikanalid ning piisav põhjus, miks peaks tarbija toodet tahtma. Kindlasti ei lähe veeturul edukaks saamine lihtsalt, aga ju see siis väärib vaeva, sest tegemist on teistkordse katsega. Esimest korda tehti sama asja Plainesi nime all.

Hetkel kuum