Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lennujaam avas uue hoolduskompleksi

    Täna avatud ASi Tallinna Lennujaam uut, Baltimaade suurimat lennukihoolduskompleksi hakkab riigifirmalt rentima AS Panaviatic.

    Äriklassi lennukite hoolduskompleksi angaaride kogupind on 5230 m² ning investeeringu maht kompleksi oli ligi viis miljonit eurot. Aastaringselt soojustatud angaar mahutab kaheksa keskmise suurusega äriklassi lennukit ning ühte Boeing  737 mõõtu lennukit.
    "Ettevõtluskeskkonna areng eeldab mitmekülgset infrastruktuuri," märkis majandus- ja kommunikatsiooniminister Urve Palo pressiteates. "Lennundus on Eesti jaoks olulise tähtsusega, millele tuleb pöörata igakülgset tähelepanu. Ärilennundus pakub paljudele ettevõtjatele alternatiivi mugavaks äriajamiseks ka juhtudel, kui liinilennud ei ole piisavalt kiired. Usun, et seeläbi saab Eesti juurde nii uusi investeeringuid kui ka töökohti."
    Lennujaama juht Rein Loik ütles, et neile on kõik lisanduvad teenused teretulnud, sest muudavad Tallinna atraktiivsemaks nii lennufirmadele kui reisijatele. "Panaviatic on olnud usaldusväärne koostööpartner, kes suudab tuua Tallinna nii uusi lennukeid kui ka uusi lendajaid. Kindlasti aitab äsjavalminud hoolduskompleks kaasa ka sellele, et uued lennufirmad saavad julgemalt mõelda uute lendude avamisele Tallinna," märkis ta.
    Panaviaticu nõukogu esimehe Jüri Pihli sõnul on angaarid Baltimaade suurimad ning kava kohaselt hakkavad nad teenindama lennukeid Tallinnast kuni 3000 kilomeetri raadiuses.
    "Vajadus suuremate hoolduskomplekside järele on olemas kogu Euroopas, kus valitseb sarnaste hoonete põud. Eelkõige on hoolduskompleks suunatud ärilennukitele, mille teenindamise järele nõudlus püsivalt kasvab. Kuna turul on tekkinud vajadus pikemate lennureiside järele, siis peab ka Panaviatic kaaluma kuue Bombardieri Learjet tüüpi lennuki kõrvale pikema lennukaugusega lennukite soetamist," sõnas ta.
    "Seni tegutsesime kütteta angaarides, uued hooldusangaarid viivad meie ettevõte täiesti uuele tasemele," lisas Panaviaticu juhataja Aleksei Kulakovski. "Täiendavalt meie opereerimisel olevate lennukite tehnilisele hooldusele saame tänasest pakkuda tipptasemel teenust ka teistele ärilennunduse ettevõtetele," kinnitas ta.
    Panaviatic on 2008. aastal asutatud Eesti lennuettevõte, mis asub Tallinnas ning tegeleb ärilennundusega. Ettevõte opereerib kuute Bombardier Learjet äriklassi lennukit.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.