Kliendiarvu kasv ja uute teenuste edukas müük kasvatasid telekommunikatsioonifirma Starman müügitulu tänavu 9 kuuga üle 10 protsendi, teatas ettevõte.

- Toomas Tiivel
- Foto: Eiko Kink
Starmani müügitulu ulatus kolmanda kvartali lõpuks 24,9 miljoni euroni, mis on 10,8 protsenti enam kui eelmise aasta samal ajal. Ettevõtte maksude ja kulumi eelne ärikasum (EBITDA) oli samal ajal 12,1 miljonit eurot, mida on 12 protsenti enam kui mullu.
Starmani juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul on käibe kasvu taga kasvanud klientide arv ning uued teenused. “Oleme tulemustega väga rahul. Uute teenuste hea müük on nii käivet kui kasumit kenasti kasvatanud,“ lausus Tiivel.
AS Starmani teenuseid kasutab iga kolmas Eesti kodu. Ettevõte pakub fiiberoptilise võrgu baasil televisiooni-, interneti- ja telefoniteenuseid. 1992. aastal tegevust alustanud Starman annab tööd 300 inimesele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!