Londonis alustamisraskustega maadlev transpordiplatvorm Taxify käivitas täna teenuse Prantsusmaa pealinnas Pariisis, teatas ettevõte.
![Taxify juht ja asutaja Markus Villig.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=3f51c669-e914-54e9-ae2d-025b72372360&width=3840&q=70)
- Taxify juht ja asutaja Markus Villig. Foto: Andres Haabu
Ettevõtte teatel on tuhanded juhid valmis tellimusi vastu võtma. Taxify asutaja ja tegevjuhi Markus Villigu sõnul on ettevõte võtnud sihiks laieneda Lääne-Euroopasse. “Pariis on üks suurima potentsiaaliga turge Euroopas. Oleme hoolikalt kuulanud, mida juhid ja kliendid vajavad ning pakume pariislastele soodsamat ning kvaliteetsemat alternatiivi olemasolevale turuliidrile,” ütles Villig.
Taxify vahendustasu on 15%, mis on Uberi ja teiste konkurentidega võrreldes pea poole väiksem. Madalam vahendustasu võimaldab Taxifyl pakkuda soodsamat sõidu hinda klientidele ning paremat teenistust juhtidele. Taxify usub, et juhtide rahulolu peegeldub ka paremas klienditeeninduse kvaliteedis. Taxify kohtleb juhte austusega, pakub paremaid teenimisvõimalusi ning funktsioone, mis aitavad juhil sõitmise võimalikult mugavaks teha. Näiteks võimaldab Taxify rakendus juhtidel valida tööraadiuse, mille piires on nad valmis tellimusi vastu võtma.
Taxify kasvamisel on kõige olulisem tegur uute juhtide lisandumise kiirus. “Taxify plavformil tegutseb täna globaalselt üle 100 000 juhi ning ootame igas riigis uusi juhte liituma. Taxify eesmärk on olla autojuhtidele parim platvorm paindlikuks lisaraha teenimiseks,” lisas Villig.
Ettevõte käivitas teenuse üle viie tuhande registreerunud juhiga ning rakenduse on endale alla laadinud juba 10 000 pariislast, mis näitab selget huvi Taxify teenuse vastu nii juhtide kui klientide seas.
Taxify juht ja asutaja
Markus Villig rääkis septembri keskel Äripäeva hommikuprogrammis, miks nende teenus Londonis ära keelati, kuidas nad loodavad ikkagi Euroopa kõige ahvatlevamale turule pääseda ning millised on nende järgmised eesmärgid.
Seotud lood
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele