Alates mai lõpust hakkab Äripäev saatma klientidele vaid inimese enda määratud huvialadest lähtuvaid meilipakkumisi ning uudiskirju.

- 25. mail rakendub Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus 2016/679 (General Data Protection Regulation ehk GDPR)
- Foto: PantherMedia/Scanpix
Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele neil päevil vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt õige sihtgrupini.
Viimase 8 kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptime'iga töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid e-kirju.
Muudatused on tingitud tänavu
mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusest, mida Äripäev kasutab kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!