Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
UNISTUS VS. REAALSUS: päris enda esimene firma
„Hakka ettevõtjaks“ on karjäärisoovitus, mida kuuleme rohkem kui üks kord elus. Kuid mis on enda firmat püsti pannes tähtsam – kas silmapaistev logo ja viimaseid disainitrende järgiv koduleht või raha planeerimine ja tulevaste klientide tundma õppimine?
YouTube’i eetri on vallutanud Liselle Õnneleid ja Allan Rajavee (Äripäev), kes jagavad rahatarkust igal teisipäeval. Teema lainel püsimiseks vajuta YouTube'is subscribe nuppu ja jaga oma mõtteid kommentaariumis.
Videoprojekt „Richify“ on Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni eriala tudengite kümneosaline teadusprojekt, mis sünnib koostöös ajalehega Äripäev.