UNISTUS VS. REAALSUS: päris enda esimene firma

Liselle Õnneleid ja Allan Rajavee  Foto: Erakogu
Allan Rajavee • 4 detsember 2018

„Hakka ettevõtjaks“ on karjäärisoovitus, mida kuuleme rohkem kui üks kord elus. Kuid mis on enda firmat püsti pannes tähtsam – kas silmapaistev logo ja viimaseid disainitrende järgiv koduleht või raha planeerimine ja tulevaste klientide tundma õppimine?

YouTube’i eetri on vallutanud Liselle Õnneleid ja Allan Rajavee (Äripäev), kes jagavad rahatarkust igal teisipäeval. Teema lainel püsimiseks vajuta YouTube'is subscribe nuppu ja jaga oma mõtteid kommentaariumis.

Videoprojekt „Richify“ on Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni eriala tudengite kümneosaline teadusprojekt, mis sünnib koostöös ajalehega Äripäev.

Hetkel kuum