• OMX Baltic−0,55%301,84
  • OMX Riga−0,48%885,97
  • OMX Tallinn−0,48%2 060,97
  • OMX Vilnius0,13%1 195,71
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 100−0,53%8 828,43
  • Nikkei 2250,59%38 536,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,74
  • OMX Baltic−0,55%301,84
  • OMX Riga−0,48%885,97
  • OMX Tallinn−0,48%2 060,97
  • OMX Vilnius0,13%1 195,71
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 100−0,53%8 828,43
  • Nikkei 2250,59%38 536,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,74
  • 02.06.20, 12:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Triumf Health: kriis avas tervisetehnoloogiale uksi, kuid lihtne siiski pole

Tervisetehnoloogia ettevõtetel on praegu rahale varasemast lihtsam ligipääs, erainvestorid ootavad aga investeerimisel suuri allahindlusi, tõdes start-up’i Triumf Health asutaja ja juht Kadri Haljas.
Triumf Healthi asutaja ja juht Kadri Haljas rõõmustab, et tervisetehnoloogiad on koroonakriisi ajal saanud parema positsiooni, kuid tõdeb, et takistusi on teel endiselt.
  • Triumf Healthi asutaja ja juht Kadri Haljas rõõmustab, et tervisetehnoloogiad on koroonakriisi ajal saanud parema positsiooni, kuid tõdeb, et takistusi on teel endiselt.
  • Foto: Triumf Health
Haljas märkis, et Eesti on digiriigina ja oma tervisetehnoloogiatega uuringute järgi teistele suureks eeskujuks, aga tegelikkus on veidi teine. "Riigid, kes on meist oma üldise digivõimekuse poolest veel kaugel, on võtnud uudseid digilahendusi kiiresti kasutusele ja rakendavad neid aktiivselt. Eestis on tegelikult kogu see baas ju olemas, aga rakendamiseni ei ole veel jõutud,“ rääkis Haljas portaalile FoundME.io.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele