Selveri juht Kristi Lomp ütleb, et eelmisel talvel saabunud koroona sundis tegema kiireid ja ekstreemseid otsuseid, mis end kiirelt ära tasusid. Seda, et jääda kookonisse ning oodata hullude aegade möödumist, talle pähe ei tulnud.
Kevadine kriisiaeg oli e-kaubanduse kõrghetk, mis pani kõiki ettevõtteid oma süsteeme, protsesse, võimalusi kriitilise pilguga üle vaatama. Seda, kuidas sellises virvarris selge pea ja hea tuju säilitada, teab kõige paremini ilmselt just Kristi Lomp. Maikuu Gentleman vestles temaga pikemalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?