• OMX Baltic−1,26%303,29
  • OMX Riga−0,03%891,32
  • OMX Tallinn−0,45%2 068,37
  • OMX Vilnius−0,41%1 196,33
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 100−0,42%8 847,67
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic−1,26%303,29
  • OMX Riga−0,03%891,32
  • OMX Tallinn−0,45%2 068,37
  • OMX Vilnius−0,41%1 196,33
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 100−0,42%8 847,67
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 25.11.21, 14:06

15'' ekraan, 12 kõlarit ja ei grammigi vähem. Riigifirma hankele vastab vaid üks maastur

Riigifirma Eesti Keskkonnauuringute Keskus otsib kasutusrendiks maasturit hankega, mille tingimused on sätitud nii konkreetseks, et neile vastab vaid üks masin kogu autoturul. Helisüsteemis ei tohi olla vähem kui 12 kõlarit ning puutetundlik ekraan ei tohi olla väiksem kui 15 tolli. Auto ei tohi olla toodetud varem kui sel aastal.
Eesti Keskkonnauuringute Keskus korraldas riigihanke, kus otsib maasturit, millel oleks piisavalt suur puutetundlik ekraan ning võimas helisüsteem.
  • Eesti Keskkonnauuringute Keskus korraldas riigihanke, kus otsib maasturit, millel oleks piisavalt suur puutetundlik ekraan ning võimas helisüsteem.
  • Foto: Christoph Hardt/www.imago-images.de/Scanpix
Kui hangete korraldamise põhiline eesmärk on tagada konkurents, siis tegelikult on korduvalt olnud juhtumeid, kus hankes olevad tingimused on võimalik kruttida nii täpseks, et neile saab vastata vaid ühe pakkuja üks konkreetne toode. Sarnane on ka Keskkonnauuringute Keskuse nädala eest alustatud maasturihange.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele