• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,13
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,13
  • 03.06.23, 12:07

Kliendid hakkasid aiandusfirma päästmiseks raha annetama. Omanik: “See, mis ma teen, tuleb hästi välja, aga rahaliselt on miinus”

Aiandusäri PotiTomat on sattunud raskustesse ning ettevõtte kliendid on oma lemmikfirmale appi tõtanud.
Tomatid
  • Tomatid
  • Foto: Julia-Maria Linna
Potitomat OÜ omanik Ingmar Pappel, kes oli ka nullindate alguses startinud kinnisvaraportaali kv.ee taga, ütles, et tomatiäri läheb raskelt. “Ma ei tee plaani, ma teen seda, mis on huvitav, aga planeerimine… failing to plan is planning to fail (mitteplaneerimine on teekond ebaõnnestumiseni - toim),” ütles Pappel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele