• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • 04.02.24, 11:30

Eesti butiikbüroo ronis Baltikumi parimaks

Baltikumi reklaami-, kommunikatsiooni- ja disainiagentuuride konkursil jõudis esimest korda edetabelisse eestlaste büroo Tabasco, mis võttis kohe ka esimese koha.
Eesti butiikbüroo ronis Baltikumi parimaks
  • Foto: Henrik Metstak
Eelmisel aastal kasvas Tabasco agentuur kaheksa töötaja pealt 15 töötajani. „Oli laienemise aasta nii töömahu kasvu kui ka meie strateegiliste prioriteetide arendamise mõttes,“ ütles Tabasco tegevjuht Karl Multer.

Seotud lood

Saated
  • 02.01.24, 12:16
Reklaamiäri uuel aastal: kiirreklaam hakkab levima nagu kiirmoodki
Reklaaminduses saab olema ühelt poolt aeg, kus selline kiirreklaam nagu kiirmoodki hakkab mingil määral kahjuks levima ehk asju tehakse odavalt, rääkis reklaamiärist aastal 2024. reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer.
Saated
  • 28.04.23, 11:21
“Urmas, meil kanistreid jagub” ehk huumor reklaamis pole kellegi kulul ilkumiseks
Kui reklaamis pakutakse Urmasele kanistreid, et rohkem saaks kütust tankida, või Silviale Pakendikeskuse toodete hulgast midagi püsivamat, viidates muusiku suhetele, siis selle eesmärk pole teha kedagi maha ega võtta kindlat hoiakut, rääkis hommikuprogrammis reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele