• OMX Baltic0,32%292,3
  • OMX Riga0,43%914,95
  • OMX Tallinn0,22%1 913,6
  • OMX Vilnius−0,12%1 259,03
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,06%9 771,52
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,73
  • OMX Baltic0,32%292,3
  • OMX Riga0,43%914,95
  • OMX Tallinn0,22%1 913,6
  • OMX Vilnius−0,12%1 259,03
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,06%9 771,52
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,73
  • 28.04.23, 11:21

“Urmas, meil kanistreid jagub” ehk huumor reklaamis pole kellegi kulul ilkumiseks

Kui reklaamis pakutakse Urmasele kanistreid, et rohkem saaks kütust tankida, või Silviale Pakendikeskuse toodete hulgast midagi püsivamat, viidates muusiku suhetele, siis selle eesmärk pole teha kedagi maha ega võtta kindlat hoiakut, rääkis hommikuprogrammis reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks.
Pakendikeskuse turundusjuht Annika Sillatos ja reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks rääkisid tänases hommikuprogrammis huumori kasutamisest ettevõtte turunduses.
  • Pakendikeskuse turundusjuht Annika Sillatos ja reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks rääkisid tänases hommikuprogrammis huumori kasutamisest ettevõtte turunduses.
  • Foto: Äripäev
Hommikuprogrammis räägivad aasta turundustiimi auhinna võitnud ettevõtte Pakendikeskus turundusjuht Annika Sillaots ja Alvar Lonks, kuidas suhtutakse turunduses huumoriga tähelepanu võitmisse. Just Tabasco on koos Pakendikeskusega nende teravmeelsete sotsiaalmeediapostituste taga. Postituste, mis pakuvad jätkuvalt kõneainet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 11:00
Küberturvalisus ei alga IT-st, vaid juhtkonnast
Küberkuritegevus on kasvanud maailma suuruselt kolmandaks majanduseks ning Eesti ettevõtted ei jää rünnakute sihtmärkidest puutumata. Ainuüksi viimase aastaga on mõjuga intsidentide arv Eestis kasvanud ligi kaks korda.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele