Kliimaministeeriumi liikuvuse asekantsler Sander Salmu tõdes, et endise juhtkonna suhtes nõuete esitamise asjakohasus vajab täiendavat analüüsi ja sellega hakkab ministeerium tegelema koostöös teiste riigiasutustega. “Lisaks saadame tulemused prokuratuurile, et hinnata, kas mõni erikontrollis välja toodud aspekt annab alust uurimise alustamiseks,” ütles Salmu.
Kliimaminister Kristen Michal ütleb, et Eesti väiksust ja asukohta silmas pidades on siin ühenduste hoidmine kriitiliselt tähtis. Sestap ei välista ta ka tulevikus järgmise riikliku lennufirma loomist.
Nordica saamislugu oli niigi lubamatult skandaalne. Selle lõpp – vähemasti riigi omanduses – ei tohi samasuguseks kujuneda, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).