• Jaga lugu:

    Mariliis Veeret: kuidas lumehelbekesed tööle saada

    Iga uus põlvkond vajab eraldi suhtumist ja strateegiat, kuna neil on erinevad ootused, ambitsioonid ja töösse suhtumine. See esitab väljakutse nii juhtidele kui personalispetsialistidele, kirjutab Mariliis Veeret ettevõtluskõrgkoolis Mainor kaitstud lõputööd Äripäevale kokku võttes.

    Mariliis VeeretFoto: erakogu
    Ettevõtted ja organisatsioonid on silmitsi aina mitmekesisemaks muutuva töötajaskonnaga, kes eristub vanuse, soo, rahvuse, ameti, haridustaseme ja muude näitajate poolest. Praegu tegeletakse üha enam kahe noorima tööturu põlvkonna Y- ehk 80ndatel ja 90ndatel sündinute ning Z-põlvkonna ehk 90ndate teises pooles ja hiljem sündinute eripärade uurimisega. Kuna praeguste ja Z-generatsiooni kujul on tegemist eelkõige just tulevase generatsiooniga tööturul, määrab nende käitumine pikas perspektiivis ettevõtete edu ja konkurentsivõime.

    Sisu on kättesaadav ainult tellijale.

    logi sisse!

    undefined

      Telli Äripäev
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum

    Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
    Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
    Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
    Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
    1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
    1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
    Raadiohommikus: uued, silmapaistvad ja parimad juhid
    Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
    Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
    Raadiohitid: hinnatõusust ja investeerimisest
    Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
    Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
    Tootjahinnad on aastaga tõusnud kolmandiku võrra
    Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.
    Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.

    Küpsised

    Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

    Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.