Elame ajastul, kus üks kriis ei jõua veel lõppeda, kui juba uus peale tuleb. Ettevõtted peavad arvestama oma tegevuses ka aina enamate riskidega ning järjest tõsisemalt tuleb tegeleda toimepidevusplaanidega ning mõelda erinevate kriisistsenaariumite peale, kirjutab Telia Eesti ärikliendiüksuse juht Holger Haljand.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.