• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,37%5 890,24
  • DOW 30−0,08%42 181,32
  • Nasdaq −0,64%19 053,82
  • FTSE 1000,64%8 772,28
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%88,99
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,37%5 890,24
  • DOW 30−0,08%42 181,32
  • Nasdaq −0,64%19 053,82
  • FTSE 1000,64%8 772,28
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%88,99
  • 05.06.15, 15:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõuna Warren Buffettiga maksab poolteist miljonit dollarit

Kes soovib eraviisiliselt lõunatada investeerimisguru ja maailma ühe rikkama inimese Warren Buffettiga, sel tuleks praegu välja käia ligi 1,6 miljonit dollarit.
Warren Buffett
  • Warren Buffett
  • Foto: EPA
Nimelt on tegemist iga-aastase Glide Foundationi korraldatud heategevusliku oksjoniga, mille võidusummat kasutatakse tänavu San Francisco vaeste ja kodutute aitamiseks, vahendab Associated Press.
Et oksjon lõppeb USA aja järgi täna õhtul ning pakkumise tegemiseks on aega veel tublisti üle 13 tunni, võib lõpphind vanameistriga kohtumise eest oluliselt tõusta. Nõnda oli 2012. aasta võidupakkumine 3,45 miljonit dollarit, mis on tänini eBay keskkonnas kõige kallim heategevuslik müük, mis eales tehtud. Mullune võidupakkumine oli 2,16 miljonit dollarit.
Viimase 15 aasta jooksul on Glide oksjonitega kokku teeninud 17,9 miljonit dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele